Beantwoord

Restitutie niet ontvangen

• 21 februari 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Wie heeft er nog meer dat de klantenservice van T-mobile zijn afspraken niet nakomt? 

Vorig jaar zou ik teruggebeld worden voor Tmobile thuis omdat ik meerdere weken geen tv had, ik zou een restitutie krijgen en teruggebeld worden maar helaas nooit iemand gehoord. Ik gaf het zelf op en heb het ook maar voor me gehouden voor die paar tientjes. 

Nu spreek ik donderdag 18 februari met Kabro,  erg vriendelijke en behulpzaam maar hij moest nog wat navraag doen bij zijn supervisor om wat begrijpelijk is. Hij zou me zaterdag terugbellen maar dat is niet gebeurt. Vandaag is de klantenservice niet bereikbaar en kan ik als klant het maar weer uitzoeken….

Ik heb in de afgelopen 14 maanden regelmatig Tmobile gebeld en STEEDS wanneer ik bel krijg ik dezelfde reactie tijdens het wachten “het is momenteel druk dus onze reactie zal wat langer duren dan u van ons gewend bent… onze excuses" haha hier kan ik alleen nog maar om lachen na 6 keer. Ik ben nog niet anders gewend dan dat ik moet wachten. Op zich prima, maar zeg dat dan niet.

Iets met #SERVQUAL, #KLANTVRIENDELIJKE, #GAPMODEL, #SERVICE?

Ik heb een ander beeld van service… en gelukkig ook andere ervaringen elders.

icon

Beste antwoord door Lisa 22 februari 2021, 16:15

Hi @Willemsr,

Fijn dat je dit aangeeft bij ons want wij willen uiteraard op elk kanaal de beste service bieden. Zou jij mij een privébericht (klik op mijn naam) kunnen sturen met daarin jouw naam, postode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Ik wil graag checken of ik de juiste gegevens van jou voor mij heb, zodat ik meteen voor jou aan de slag kan gaan. Wil jij ook in jouw bericht aangeven waar ik jou precies mee kan helpen? Weet dat je altijd op onze verschillende kanalen met jouw vragen bij ons terechtkan. Wij hebben meerdere contactmogelijkheden en helpen je dan ook altijd graag verder op Facebook / Twitter of hier op de Community. Klik hier voor ál onze service kanalen: 

Ik hoop dat ik jou weer helemaal happy kan maken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Hi @Willemsr,

Fijn dat je dit aangeeft bij ons want wij willen uiteraard op elk kanaal de beste service bieden. Zou jij mij een privébericht (klik op mijn naam) kunnen sturen met daarin jouw naam, postode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Ik wil graag checken of ik de juiste gegevens van jou voor mij heb, zodat ik meteen voor jou aan de slag kan gaan. Wil jij ook in jouw bericht aangeven waar ik jou precies mee kan helpen? Weet dat je altijd op onze verschillende kanalen met jouw vragen bij ons terechtkan. Wij hebben meerdere contactmogelijkheden en helpen je dan ook altijd graag verder op Facebook / Twitter of hier op de Community. Klik hier voor ál onze service kanalen: 

Ik hoop dat ik jou weer helemaal happy kan maken!

Reageer