Beantwoord

Retouneren interactieve tv box

• 16 september 2019
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

Geachte mevrouw, meneer,

Via Mytmobile zag ik dat op 23-09-2019 een bedrag van 90 euro wordt van mijn rekening afgeschreven, vanweg niet retouneren van interactieve tv box. Ik heb nooit een brief van jullie ontvangen over terugsturen. Wat heb ik ook geconstateerd dat jullie mails die jullie naar mij sturen gaan automatische naar spam en spam berichten open ik ze nooit.
Vanaf 12 augustus tot 20 september 2019 ben ik op vakantie.Ik zal interactieve tv box aanstaande vrijdag retouneren.Mijn vraag is: ik wil dat het bedrag van 90 euro die zal van mijn rekening wordt afgeschreven ongedaan maken.
Mijn klantnummer is: RBV04134
Ik hoor zo spoedig mogelijk van u.

Met vriendelijke groet, Farid
icon

Beste antwoord door Geniva 25 september 2019, 14:08

Hi @Samenwerker, bedankt voor je duidelijk bericht! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Fijn dat het geregeld is! Zodra de creditering is goedgekeurd zal je hier een bevestiging per e-mail van ontvangen en wordt het bedrag verrekend met de eerst volgende factuur. Ik hoop dat het zo een beetje helder is. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Samenwerker,

Dat ze in de spambox komen is vervelend. Bij de opzegging krijg je een mail waarin staat dat spullen retour gestuurd moeten worden. Het is natuurlijk vervelend dat je die hierdoor over het hoofd hebt gezien. Het versturen gaat via een antwoordnummer. Hiervan krijg je bij het postpunt een verzendbewijs. Dit is het bewijs dat je nodig hebt, zodat webcare voor je aan de gang kan en kan bepalen of ze de boete kunnen kwijt schelden.

Voor nu nog een fijne laatste paar dagen van jouw vakantie.
Geachte Tavl,
Bedankt voor uw snel reactie,
Ik heb zaterdag interactieve tv box teruggestuurd. Met track & trace code heb ik pakket gevolgd. Pakket wordt bij het adres : Hagenweg 9d 4131 LX vianen utrech bezorgd in plaats van oorspronkelijk postcode 4130 ZX Vianen utrecht. Mijn vraag of hagenweg is een bezorg adres? Zie bijlage track&trace code postnl

Met vriendelijke groet, Farid

Reputatie 6
Dat adres klopt, is bij PostNL gekoppeld aan dat antwoordnummer.
Anders zou je moeten betalen voor retourzenden als je het gewone adres gebruikt.
Reputatie 1
Badge +2
Hi @Samenwerker, bedankt voor je duidelijk bericht! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Fijn dat het geregeld is! Zodra de creditering is goedgekeurd zal je hier een bevestiging per e-mail van ontvangen en wordt het bedrag verrekend met de eerst volgende factuur. Ik hoop dat het zo een beetje helder is. 😉

Reageer