Beantwoord

Retour apparatuur

• 23 mei 2020
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Wij hebben vandaag een e-mail ontvangen dat we de modem nog moeten opsturen. We hebben alle apparatuur, dus ook de modem, al lang naar jullie opgestuurd. Vandaag verschillende keren tevergeefs geprobeerd jullie klantenservice te bereiken. Dus dan maar via e-mail en deze weg. Graag ontvangen wij op korte termijn een reactie. Dreigen met boetes vind ik gezien het feit dat wij heel veel jaar klant bij jullie zijn geweest al helemaal niet netjes!

icon

Beste antwoord door Jason 25 mei 2020, 15:45

Hoi @ToineRab, bedankt dat je dit ter attentie brengt en sorry voor de wat late reactie van onze kant. We streven ernaar om op de Community alles binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden, maar door de drukte en over het weekend heen, kan dit soms wat trager zijn. Thanks voor je geduld! 😊

In principe wordt elke e-mail met betrekking tot het retourneren van de apparatuur voorzien van het juiste retouradres. Onze oprechte excuses als jij een foutieve e-mail ontvangen hebt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat we ofwel per ongeluk een verkeerde aanstuurcode gebruikt hebben in de digitale communicatie, of dat je al een oudere e-mail gebruikt hebt waarin nog het oude retouradres stond. Hoe het ook zij, we gaan naar een oplossing zoeken. 

Het kan nu nog wat langer duren voordat ook het modem retour gemeld is, omdat dit via een omweg vanuit Vianen doorgestuurd moet worden. Dit gebeurt overigens niet altijd automatisch, maar op aanvraag vanuit ons. Onze huidige distributiepartner opereert vanuit Schiphol en zal het retourpakket opvragen vanuit Vianen. Het komt goed, voor nu kun je de boete vanzelfsprekend negeren. Nogmaals: sorry dat dit misgegaan is. Geen zorgen, we gaan dit herstellen! 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @ToineRab  Dat is schrikken, wil je even Hier lezen of je het juiste adres hebt gebruikt enz.

Tips: hoe stuur ik Apparatuur terug

Hopelijk komt het allemaal snel goed.

Fijn weekend.

Wij hebben per mail een ander retouradres ontvangen. Het moest worden opgestuurd naar een bedrijf in Vianen, de mail hebben wij nog.Erg vreemd dat de modem niet is ontvangen en de rest van de spullen wel zijn ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20

@ToineRab Bewaar alles even goed. (Ook de mail) je moet helaas even wachten op een reactie van de moderator die kunnen  zien wat er binnen is gekomen enz. 

Groetjes.

@CrisTien Dank je voor de tip, we hebben alles bewaard. Ondanks het feit dat we allemaal in een rare situatie zitten, vind ik het persoonlijk belachelijk dat je de klantenservice niet kan bereiken en dat je van niemand van T-mobile een reactie krijgt. Vooral niet omdat ze dreigen met onterechte boetes. 

Reputatie 7
Badge +20

@ToineRab Die mail kan net het ontvangst van de producten gekruist hebben.

Omdat jouw pakket via Vianen wordt doorgestuurd naar het nieuwe adres kan het (gokje)  allemaal iets langer duren.

Zo’n mail wordt meestal automatisch verzonden met een standaard tekst. (Boetes enz.)

Zodra de moderators er zijn krijg je vast wel een reactie.

Fijne zaterdagavond!🌟

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @ToineRab, bedankt dat je dit ter attentie brengt en sorry voor de wat late reactie van onze kant. We streven ernaar om op de Community alles binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden, maar door de drukte en over het weekend heen, kan dit soms wat trager zijn. Thanks voor je geduld! 😊

In principe wordt elke e-mail met betrekking tot het retourneren van de apparatuur voorzien van het juiste retouradres. Onze oprechte excuses als jij een foutieve e-mail ontvangen hebt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat we ofwel per ongeluk een verkeerde aanstuurcode gebruikt hebben in de digitale communicatie, of dat je al een oudere e-mail gebruikt hebt waarin nog het oude retouradres stond. Hoe het ook zij, we gaan naar een oplossing zoeken. 

Het kan nu nog wat langer duren voordat ook het modem retour gemeld is, omdat dit via een omweg vanuit Vianen doorgestuurd moet worden. Dit gebeurt overigens niet altijd automatisch, maar op aanvraag vanuit ons. Onze huidige distributiepartner opereert vanuit Schiphol en zal het retourpakket opvragen vanuit Vianen. Het komt goed, voor nu kun je de boete vanzelfsprekend negeren. Nogmaals: sorry dat dit misgegaan is. Geen zorgen, we gaan dit herstellen! 😉

Reageer