Beantwoord

retour sturen apparatuur

• 12 maart 2018
  • 5 reacties
  • 690 Bekeken

Hallo,

Ik heb een soort uitvouw doos gekregen, maar daar past maar 1 apparaat in, moet ik de modem of de media box terug sturen. Trouwens beide apparaten zitten nog in de originele doos, kan ik die niet beter aan elkaar maken en ze in die dozen terugsturen?

Groet,

Edwin
icon

Beste antwoord door Rosan 12 maart 2018, 09:25

Beste Edwin als ik het filmpje kijk is de doos groot aan te passen maar misschien heb jij een andere doos gekregen?
Verder het advies om een foto te maken van alle spullen die je erin gedaan heb mocht er wat zoek raken bij verzenden dan kan je laten zien dat jij alles heb toegevoegd en bewaar ook je verzend bewijs.
Hier het topic met het filmpje en de instructies.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste Edwin als ik het filmpje kijk is de doos groot aan te passen maar misschien heb jij een andere doos gekregen?
Verder het advies om een foto te maken van alle spullen die je erin gedaan heb mocht er wat zoek raken bij verzenden dan kan je laten zien dat jij alles heb toegevoegd en bewaar ook je verzend bewijs.
Hier het topic met het filmpje en de instructies.

Op 10 oktober jl. krijg ik van u een mail dat u de apparatuur in goede orde heeft ontvangen en nu krijg ik vandaag een mail met het verzoek om het apparatuur binnen 30 dagen terug te sturen. Ik heb niks meer dus kan ook niks terug sturen.

Reputatie 6
Badge +4

@Hurkie Dat lees ik wel vaker.

Wat je het beste kan doen is even je track en trace nummer vermelden, zodat als webcare je topic vind, ze voor je aan de slag kunnen.

Er is een ook een centraal topic, waar je het kan doorgeven. Deze kun je hier vinden.

Vandaag een e-mail ontvangen dat wij de modem binnen 8 dagen terug moeten sturen en dat wij anders een boete van € 125 moeten betalen. Wij hebben alle apparatuur, dus ook de modem, al lang teruggestuurd. Diverse malen de klantenservice tevergeefs geprobeerd te bellen en daarnaast een mail gestuurd. 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @ToineRab, ik kopieer en plak het antwoord dat ik in jouw eigen topic gegeven heb. Dat maakt het wat overzichtelijker! 😁

Bedankt dat je dit ter attentie brengt en sorry voor de wat late reactie van onze kant. We streven ernaar om op de Community alles binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden, maar door de drukte en over het weekend heen, kan dit soms wat trager zijn. Thanks voor je geduld! 😊

In principe wordt elke e-mail met betrekking tot het retourneren van de apparatuur voorzien van het juiste retouradres. Onze oprechte excuses als jij een foutieve e-mail ontvangen hebt. Het enige wat ik me kan bedenken is dat we ofwel per ongeluk een verkeerde aanstuurcode gebruikt hebben in de digitale communicatie, of dat je al een oudere e-mail gebruikt hebt waarin nog het oude retouradres stond. Hoe het ook zij, we gaan naar een oplossing zoeken. 

Het kan nu nog wat langer duren voordat ook het modem retour gemeld is, omdat dit via een omweg vanuit Vianen doorgestuurd moet worden. Dit gebeurt overigens niet altijd automatisch, maar op aanvraag vanuit ons. Onze huidige distributiepartner opereert vanuit Schiphol en zal het retourpakket opvragen vanuit Vianen. Het komt goed, voor nu kun je de boete vanzelfsprekend negeren. Nogmaals: sorry dat dit misgegaan is. Geen zorgen, we gaan dit herstellen! 

Reageer