Beantwoord

Retour sturen maar waarheen

• 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Onlangs hebben jullie mij laten weten geen internet te kunnen/willen leveren op mijn adres. Ik heb hier uitvoerig over gebeld met de klantenservice. Mij is beloofd dat ik een retourdoos door de deur zou krijgen omdat ik de originele ontvangstdoos van het modem al had weggegooid, ervan uitgaande dat ik van jullie internet gebruik zou gaan maken. (Ik kreeg een week na de installatiedatum te horen dat jullie mij niet gingen leveren, dus vandaar).

Tot op heden heb ik geen retourdoos/envelop ontvangen, maar wel een brief met daarin een uiterlijke termijn waarbinnen ik dit modem terug moet sturen. Als hierbij die doos had gezeten had ik het modem dezelfde dag nog teruggestuurd. Ik zou graag alsnog deze doos ontvangen zodat ik de boel kan terugsturen en ga ervan uit dat de terugstuur-termijn van 30 dagen pas ingaat op de dag dat ik deze doos daadwerkelijk door de deur krijg.

Daarnaast vind ik het erg vervelend dat ik voor elk wissewasje, zoals dit, telefonisch contact op moet nemen met een klantenservice waar je altijd minutenlang in de wacht staat. Dit kan toch ook gewoon met een email afgehandeld worden. Het forum is ook geen goede plek want nu hebben jullie geen idee met welke klant jullie te maken hebben.

Deze mail heb ik ontvangen (waar notabene in staat dat ik ZELF de keuze heb gemaakt om het abonnement op te zeggen):

Echt jammer dat je de aanvraag voor T-Mobile Thuis hebt geannuleerd. Maar het is jouw keuze en daarom is deze brief de bevestiging dat je de bestelling met ordernummer [verwijderd door moderator] hebt geannuleerd.

Apparatuur retour
Misschien heb je al apparatuur ontvangen? Dan willen we die natuurlijk graag terug. Om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, ontvang je binnenkort een brief met retoursticker. Je kunt daarmee je Installatiepakket kosteloos terugsturen. Als je geen apparatuur hebt ontvangen, ontvang je ook geen brief.

Weet je het zeker?
Weet je echt zeker dat je wilt annuleren? Want je mist heel veel moois. Zoals snel Internet, flexibel HD-TV en Bellen.

Deze is verstuurd nadat de klantenservice MIJ belde met het bericht dat jullie niet binnen 2 maanden internet op mijn adres konden leveren. Dit alles nadat ik al 3 weken had zitten wachten op de aansluitdatum met alle spullen in huis!

Een sorry is dan op zijn plaats, net als een retoursticker/doos/envelop. Mijn klantnummer is [verwijderd door moderator]. Ik ben benieuwd hoe de service vanaf dit forum verloopt.
icon

Beste antwoord door Sterre 6 maart 2018, 16:57

Hoi marsmtp!

Wat super jammer dat ik zo snel weer afscheid van je moet nemen, maar ik begrijp het volkomen, je wilt natuurlijk niet zo lang moeten wachten op je aansluiting. De mail was inderdaad een beetje bot, sorry daarvoor. Het is een automatische mail die uitgestuurd wordt als een contract is opgezegd, zodat je direct op de hoogte bent van het slagen van de opzegging. Ik vind het super fijn en goed van je dat je zo je best doet om het modem netjes terug te sturen. Ik heb direct een retourdoos naar jouw adres in Zuidhorn verstuurd! Binnen 5 werkdagen heb je deze binnen. Wil je hier niet op wachten, kun je ook eerder het modem retourneren. Hier lees je hoe je dat doet. Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog eens terug bij T-Mobile!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi marsmtp!

Wat super jammer dat ik zo snel weer afscheid van je moet nemen, maar ik begrijp het volkomen, je wilt natuurlijk niet zo lang moeten wachten op je aansluiting. De mail was inderdaad een beetje bot, sorry daarvoor. Het is een automatische mail die uitgestuurd wordt als een contract is opgezegd, zodat je direct op de hoogte bent van het slagen van de opzegging. Ik vind het super fijn en goed van je dat je zo je best doet om het modem netjes terug te sturen. Ik heb direct een retourdoos naar jouw adres in Zuidhorn verstuurd! Binnen 5 werkdagen heb je deze binnen. Wil je hier niet op wachten, kun je ook eerder het modem retourneren. Hier lees je hoe je dat doet. Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog eens terug bij T-Mobile!

Reageer