Beantwoord

Retourneren modem

• 23 mei 2018
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Die hangt nog op mijn oude adres...
Ik heb al contact gezocht met de verhuur makelaar. Die 8 dagen wordt dus moeilijk en bovendien heb ik de verzend verpakking gebruikt voor de beide decoders die ik in gebruik had. Is het mogelijk een 2de verpakking te ontvangen voor de modem? Die moet dan wel naar mijn huidige adres.

Met vriendelijke groet,
Paul Ellerbeck

Op 22 mei 2018 om 16:38 heeft no-reply@t-mobile.nl het volgende geschreven:

Beste heer Ellerbeck,

Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

[Privégegevens in dit bericht door moderator verwijderd]
icon

Beste antwoord door Sterre 23 mei 2018, 14:04

Hi Paul!

Bedankt dat je er zo achteraan zit om het modem alsnog naar ons te retourneren. Maak je geen zorgen, zolang wij het modem terug ontvangen hoef jij niet bang te zijn voor een boete. Ik heb zojuist een pakket naar jouw adres in Eindhoven opgestuurd, hierin kun je het modem stoppen. Bedankt alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi Paul!

Bedankt dat je er zo achteraan zit om het modem alsnog naar ons te retourneren. Maak je geen zorgen, zolang wij het modem terug ontvangen hoef jij niet bang te zijn voor een boete. Ik heb zojuist een pakket naar jouw adres in Eindhoven opgestuurd, hierin kun je het modem stoppen. Bedankt alvast!

Reageer