Beantwoord

Retournummer

• 7 april 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Hallo,

Wij moesten een paar weken geleden een korte verhuizing doen ivm vloerreperatie.

Na alles terug was, miste we de tv box,dus geen tv, gebeld met klantenserv. Deze zouden ons een nieuwe tvbox sturen. Deze kwam uiteindelijk anderhalve week later. In de tussentijd na langzoeken vonden wij de oude tvbox, deze weer aangesloten. Tot vandaag ,we geen tv signaal meer hadden. Uiteindelijk bleek de oude box afgekoppeld en moesten we de nieuwe opnieuw installeren. Maar we willen nu de oude retoursturen,daarvoor hebben we een retournummer en adres nodig. Kan men mij de nodige gegevens naar mijn emailadres sturen,is bekend bij jullie.

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 april 2021, 21:47

Gevonden met instructies 👍🏻 

Voor een leuke instructievideo hoe je onze apparatuur terugstuurd, kun je hier klikken: Video: retourpakket😃

Sinds april 2020 hebben we een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

Let op bewaar voorlopig het afgifte bonnetje van post.NL 

Dat is je bewijs dat je het hebt verzonden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @hfigge 

Je retournummer nummer is gelijk I aan je “klantnummer” - 1, dus bijvoorbeeld AAAA000-1. 

Wanneer je echter vaker apparatuur hebt geretourneerd, zal die -1 een -2 worden, daarna een -3 etc. 

Ik zoek het adres nog even voor je op

Reputatie 7
Badge +20

Gevonden met instructies 👍🏻 

Voor een leuke instructievideo hoe je onze apparatuur terugstuurd, kun je hier klikken: Video: retourpakket😃

Sinds april 2020 hebben we een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Retournummer: (klantnummer + volgnummer)

Video instructie

Let op bewaar voorlopig het afgifte bonnetje van post.NL 

Dat is je bewijs dat je het hebt verzonden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @hfigge, gelukkig heeft @CrisTien je al geholpen! 😄

Is het gelukt om je retournummer te vinden? Ik heb voor alle zekerheid het retournummer naar je gestuurd in een privébericht, zo heb je alles meteen overzichtelijk. 

Reageer