Hallo,
Wij moesten een paar weken geleden een korte verhuizing doen ivm vloerreperatie.
Na alles terug was, miste we de tv box,dus geen tv, gebeld met klantenserv. Deze zouden ons een nieuwe tvbox sturen. Deze kwam uiteindelijk anderhalve week later. In de tussentijd na langzoeken vonden wij de oude tvbox, deze weer aangesloten. Tot vandaag ,we geen tv signaal meer hadden. Uiteindelijk bleek de oude box afgekoppeld en moesten we de nieuwe opnieuw installeren. Maar we willen nu de oude retoursturen,daarvoor hebben we een retournummer en adres nodig. Kan men mij de nodige gegevens naar mijn emailadres sturen,is bekend bij jullie.
Beste antwoord door CrisTien
Gevonden met instructies
Voor een leuke instructievideo hoe je onze apparatuur terugstuurd, kun je hier klikken: Video: retourpakket.
Sinds april 2020 hebben we een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: (klantnummer + volgnummer)
Video instructie
Let op bewaar voorlopig het afgifte bonnetje van post.NL
Dat is je bewijs dat je het hebt verzonden.