Beantwoord

Retourpakket niet ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-Mobile,

We hebben twee weken geleden ons abonnement opgezegd. We hebben de apparatuur meeverhuisd omdat het gek voelde om alles weg te gooien. Na een beetje Googlen zagen we dat jullie de apparatuur graag retour willen en hier, na opzegging, een retourdoos voor opsturen. Deze hebben wij vooralsnog niet ontvangen. We willen het graag netjes afhandelen en willen nog zo een retourdoos ontvangen. Verder wilden we ook benoemen dat we het apart vinden dat de medewerker die we gesproken hebben bij het opzeggen, niet aangaf wat de vervolgstappen waren of dat we nog iets moesten doen. Hij benoemde alleen dat er een opzegtermijn is van één maand, bevestigde de opzegging en dat was het.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Lisa
icon

Beste antwoord door fluxsystem 17 februari 2019, 01:25

Hallo Lisa

Wat jammer dat je, je abonnement hebt opgezegd.
Is hier een specifieke reden voor? Is er iets wat er veranderd moeten worden, zoals de koperlijn, etc.
Graag zie ik mensen niet vertrekken bij T-Mobile als medegebruiker, omdat de markt veranderd en T-Mobile qua techniek voorloopt.

Het opzeggen via een medewerker gaat eigenlijk altijd zo te werk.
Meestal na opzeggen wordt er een brief verzonden met eventuele extra informatie, zoals een RMA van apparatuur.
De doos wordt meestal vanzelf opgestuurd.

Staat het adres wel goed in je T-Mobile account, als dit namelijk niet zo is komt het terecht bij je oude adres.

Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag

Keep in mind: Ik ben een T-Mobile gebruiker, en forum helper :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Lisa

Wat jammer dat je, je abonnement hebt opgezegd.
Is hier een specifieke reden voor? Is er iets wat er veranderd moeten worden, zoals de koperlijn, etc.
Graag zie ik mensen niet vertrekken bij T-Mobile als medegebruiker, omdat de markt veranderd en T-Mobile qua techniek voorloopt.

Het opzeggen via een medewerker gaat eigenlijk altijd zo te werk.
Meestal na opzeggen wordt er een brief verzonden met eventuele extra informatie, zoals een RMA van apparatuur.
De doos wordt meestal vanzelf opgestuurd.

Staat het adres wel goed in je T-Mobile account, als dit namelijk niet zo is komt het terecht bij je oude adres.

Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag

Keep in mind: Ik ben een T-Mobile gebruiker, en forum helper :)
Reputatie 4
Badge +2
Beste Lisa,

De retourdoos wordt standaard opgestuurd naar het adres waarop het abonnement actief was.
Omdat je geen verhuizing hebt doorgegeven, zal de doos daarom naar je oude adres worden gestuurd.

Het is verstandig om even te bellen met 0800-0092, zodat zij het voor jou in orde kunnen maken!

Groet,

Jeffrey
Fluxsystem en Jeffrey bedankt voor jullie reacties! Ik zal dan even met de klantenservice bellen want ik ben band dat het inderdaad naar het oude adres is opgestuurd. We zijn overgestapt om van glasvezel gebruik te kunnen maken, ook naar ee provider die in onze regio het grootst is en waarvan glasvezelnetwerk is. Tot nu toe zijn we daar ook erg tevreden over. Verder ben ik wel nog mobiel klant bij T-mobile, al jaren en dat houd ik nog wel zo 😉.
Goedenavond allen,

@fluxsystem en @Jeffrey87 super bedankt voor jullie antwoorden!
Het zal inderdaad fijn zijn als je even zou willen bellen met onze klantenservice @LRX. We kunnen dan meteen alles voor je uitzoeken en je meteen van de juiste informatie voorzien. Het komt zeker allemaal goed.

Reageer