Beantwoord

retourzending

• 12 september 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb op 22 augustus de apparatuur keurig in de originele verpakking teruggestuurd met in de doos de code.

Nu heb ik na 4 werken een mail ontvangen waarin jullie zeggen niets ontvangen te hebben en dreigen jullie met een boete van, in mijn geval, 265 euro (ik zag een topic van iemand anders waar het bedrag 165 euro was.

Ik heb direct op de mail gereageerd maar krijg geen enkele reactie. Ik krijg nu na ruim een week weer dezelfde mail.

Er zit iets grondig mis in jullie communicatie, of eerder non-communicatie.

Graag zou ik dit keer een reactie krijgen. 

Vriendelijke groet,

John Raynor

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een publiek topic posten, alsjeblieft. Thanks!

icon

Beste antwoord door Cal 14 september 2020, 13:07

Goedemiddag @Johnraynor,

Hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur, ik zorg er heel graag voor dat dit ook in ons systeem goed verwerkt staat. Het email adres waarop je gereageerd hebt is een noreply email adres, en hierdoor kan ik niet bij de email. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de apparatuur terug te vinden, maar het lukt mij niet om ze uit onze systemen te vissen. Zou je mij in dit topic kunnen voorzien van het verzendbewijs van PostNL? Hiermee lukt het sowieso en kan ik alles voor je rechtzetten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Johnraynor,

Hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur, ik zorg er heel graag voor dat dit ook in ons systeem goed verwerkt staat. Het email adres waarop je gereageerd hebt is een noreply email adres, en hierdoor kan ik niet bij de email. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de apparatuur terug te vinden, maar het lukt mij niet om ze uit onze systemen te vissen. Zou je mij in dit topic kunnen voorzien van het verzendbewijs van PostNL? Hiermee lukt het sowieso en kan ik alles voor je rechtzetten!

Ik heb in mijn mail aangegeven dat na bijna 4 weken niets gehoord te hebben mijn vrouw het bewijsje van het postagentschap (Primera Vught) waarschijnlijk weggegooid heeft, er vanuit gaande dat jullie het ontvangen hebben. Ik kan het in elk geval niet vinden. Ik ben bij Primera geweest maar daar kwam ik niet verder.

Vriendelijke groet John Raynor

Reageer