Beste T-Mobile,
Vorig jaar hebben wij meerdere malen correspondentie gevoerd. Hiervoor ben ik gecompenseerd en er is excuses aangeboden.
Ik heb alle apparaten terug gezonden, maar blijf rekeningen/herinneringen ontvangen omtrent de modem/video-decoder. Nu beginnen we weer opnieuw over hetzelfde en ik zal deze aanmaning dan ook niet gaan betalen!
In eerdere correspondentie heb ik meerdere malen geprobeerd om mijn uitleg met verzendbewijs maar jullie te verzenden, maar contact blijft helaas uit. * Waarschijnlijk omdat het nu alweer een nieuw beleid is waarin je T-Mobile thuis niet kunt mailen (gezien de no_reply) *. Mochten jullie het bewijs nodig hebben, dan kan ik dat vooralsnog toezenden.
Ik heb namelijk twee (en uiteindelijk drie) T-Mobile Thuis pakketten/klantnummers ontvangen omdat er in de opstart van mijn abonnement het eea fout is gegaan. Dit zijn XXXX.
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Bij het aansluiten van het tweede pakket is (in overleg) de modem van pakket 1 door Guidon gebruikt omdat de modem van pakket 2 niet werkte. Pakket 1 is dus teruggezonden met de modem van pakket 2 en de decoder van pakket 1.
Pakket 2 heb ik in gebruik gehad en is ongeveer drie jaar retour gestuurd zoals eerder uitgelegd. Deze bevatte de inhoud
Modem pakket 1 en decoder pakket 2.
Dat het intern binnen jullie administratie niet overeen komt met de ontvangen goederen volgens het genoteerde klantnummer op de doos kan dus best kloppen. Echter, alle items zijn reeds retour gezonden.
Graag verzoek ik om deze kwestie eerst intern goed uit te zoeken en bij vragen mij telefonisch te benaderen. Als jullie administratie erop nageslagen wordt zullen jullie merken dat er in de gehele tijdlijn van het abonnement al meerdere misverstanden over dit onderwerp zijn geweest.
Hopende voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en in (zoveelste) afwachting van jullie reactie. Hopelijk gaat het dit keer wel goed?!
Hoogachtend,
Kevin de Borst
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
De boete wordt kwijtgescholden middels een vergoeding die ik zojuist heb aangemaakt. Het bedrag zal op een separate rekening verschijnen en wordt vervolgens twee dagen later overgemaakt. Dit betekent in de praktijk dat er nog maximaal vijf werkdagen overheen gaan vanwege de transactietijd tussen banken. Omdat er nu een losse vergoedingsrekening wordt aangemaakt, zal deze naar alle waarschijnlijkheid pas eind februari worden uitgekeerd.
Ik heb je een mail gestuurd ter bevestiging van de vergoeding.