Beantwoord

Retourzending niet ontvangen

  • 5 januari 2021
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Vorig jaar hebben wij meerdere malen correspondentie gevoerd. Hiervoor ben ik gecompenseerd en er is excuses aangeboden. 

 

Ik heb alle apparaten terug gezonden, maar blijf rekeningen/herinneringen ontvangen omtrent de modem/video-decoder. Nu beginnen we weer opnieuw over hetzelfde en ik zal deze aanmaning dan ook niet gaan betalen!

 

In eerdere correspondentie heb ik meerdere malen geprobeerd om mijn uitleg met verzendbewijs maar jullie te verzenden, maar contact blijft helaas uit. * Waarschijnlijk omdat het nu alweer een nieuw beleid is waarin je T-Mobile thuis niet kunt mailen (gezien de no_reply) *. Mochten jullie het bewijs nodig hebben, dan kan ik dat vooralsnog toezenden. 

 

Ik heb namelijk twee (en uiteindelijk drie) T-Mobile Thuis pakketten/klantnummers ontvangen omdat er in de opstart van mijn abonnement het eea fout is gegaan. Dit zijn XXXX.

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Bij het aansluiten van het tweede pakket is (in overleg) de modem van pakket 1 door Guidon  gebruikt omdat de modem van pakket 2 niet werkte. Pakket 1 is dus teruggezonden met de modem van pakket 2 en de decoder van pakket 1.

 

Pakket 2 heb ik in gebruik gehad en is ongeveer drie jaar retour gestuurd zoals eerder uitgelegd. Deze bevatte de inhoud

Modem pakket 1 en decoder pakket 2.

 

Dat het intern binnen jullie administratie niet overeen komt met de ontvangen goederen volgens het genoteerde klantnummer op de doos kan dus best kloppen. Echter, alle items zijn reeds retour gezonden.

 

Graag verzoek ik om deze kwestie eerst intern goed uit te zoeken en bij vragen mij telefonisch te benaderen. Als jullie administratie erop nageslagen wordt zullen jullie merken dat er in de gehele tijdlijn van het abonnement al meerdere misverstanden over dit onderwerp zijn geweest.

 

Hopende voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en in (zoveelste) afwachting van jullie reactie. Hopelijk gaat het dit keer wel goed?!

 

Hoogachtend,

Kevin de Borst

icon

Beste antwoord door Jason 7 januari 2021, 09:23

Goedemorgen @K de Borst, bedankt dat je dit aankaart op de Community. Ik zal het nu oppakken en ervoor zorgen dat de boete kwijtgescholden wordt, er geen aanmaningen meer komen en jouw verzendbewijs netjes geüpload wordt in het klantprofiel. Zo voorkomen we onnodige en onterechte waarschuwingen en aanmaningen. Excuses voor het ongemak en de overlast die hiermee veroorzaakt is.

De boete wordt kwijtgescholden middels een vergoeding die ik zojuist heb aangemaakt. Het bedrag zal op een separate rekening verschijnen en wordt vervolgens twee dagen later overgemaakt. Dit betekent in de praktijk dat er nog maximaal vijf werkdagen overheen gaan vanwege de transactietijd tussen banken. Omdat er nu een losse vergoedingsrekening wordt aangemaakt, zal deze naar alle waarschijnlijkheid pas eind februari worden uitgekeerd. 

Ik heb je een mail gestuurd ter bevestiging van de vergoeding.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Barry Meekes, we hebben het uitgezocht en de best mogelijke manier om dit te herstellen is middels een handmatige vergoeding. De € 90,00 boete zal hiermee worden kwijtgescholden.

Indien ik nog iets voor je kan doen, laat het alsjeblieft weten. Een mooie week toegewenst!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Barry Meekes, welkom op de Community!

Je hebt inderdaad een waarschuwing per mail ontvangen, dit had niet mogen gebeuren. Het vreemde aan de situatie is dat er bij de ‘nieuwe’ TV Box die je momenteel aangesloten hebt (Aria 610) een afmelding staat en dat deze retour gestuurd zou moeten worden, maar dat is natuurlijk nonsens want je hebt deze juist als vervanging gekregen. Ik ga hier over in conclaaf met de specialisten en zal uiterlijk zondag een antwoord hebben (dan wordt de nieuwe facturatieronde gestart en kan ik als het goed is meteen een vergoeding aanmaken).

Eerder hebben we weleens uitstel van facturatie aangevraagd, maar in andere topics lees ik dat dit niet altijd correct verloopt, dus dat durf ik momenteel niet aan, sorry!

Wat betreft een vergoeding voor de geluidsproblemen: ik zie dat je op 16 november bij ons gemeld hebt dat je geen geluid meer kon krijgen op de defecte box, dat hanteren we als startdatum voor de compensatie. Op 5 december heb je de box aangesloten, dus dat hanteren we als einddatum. In deze periode heb je geen TV kunnen kijken, ik vergoed daarom de dagen vanaf 16 november 2020 tot 5 december 2020. Dit komt uit op een bedrag van € 10,18. Dit bedrag zal op een volgende rekening in mindering worden gebracht op jouw maandbedrag.

We spreken elkaar uiterlijk zondag weer.

 B meekes 

Klantnummer XXXX

Hier geld hetzelfde "probleem" met de retourzending, dezelfde dag dat ik het nieuwe kastje heb ontvangen heb ik direct in dezelfde doos het oude kastje retour gestuurd. 

Het oude kastje ( wit ovaal van vorm) was oorspronkelijk van Vodafone en was defect. Na bijna 2 weken zonder geluid op de televisie kreeg ik eindelijk een nieuw kastje. Er zou nog een vergoeding komen ivm de geluidsproblemen, maar helaas... nu krijg ik als bedankje een boete ?? 

Graag hoor ik van u vanaf de email met een oplossing. 

M v grt Barry 

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @K de Borst, bedankt dat je dit aankaart op de Community. Ik zal het nu oppakken en ervoor zorgen dat de boete kwijtgescholden wordt, er geen aanmaningen meer komen en jouw verzendbewijs netjes geüpload wordt in het klantprofiel. Zo voorkomen we onnodige en onterechte waarschuwingen en aanmaningen. Excuses voor het ongemak en de overlast die hiermee veroorzaakt is.

De boete wordt kwijtgescholden middels een vergoeding die ik zojuist heb aangemaakt. Het bedrag zal op een separate rekening verschijnen en wordt vervolgens twee dagen later overgemaakt. Dit betekent in de praktijk dat er nog maximaal vijf werkdagen overheen gaan vanwege de transactietijd tussen banken. Omdat er nu een losse vergoedingsrekening wordt aangemaakt, zal deze naar alle waarschijnlijkheid pas eind februari worden uitgekeerd. 

Ik heb je een mail gestuurd ter bevestiging van de vergoeding.

 

Reageer