Beantwoord

Retourzending TV Box

• 15 september 2020
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De TV werkt niet goed, uitzending gemist loopt regelmatig vast. In een poging de klacht te verhelpen stuurde T-Mobile mij een nieuwe interactieve box. De oude box stuurde ik zoals gevraagd retour.
Toen kreeg ik een mail dat de box niet was ontvangen. Ik heb per mail gereageerd en het verzendbewijs bijgevoegd.
Toen kreeg ik een brief met dezelfde boodschap. Ik heb per brief gereageerd en een kopie van het verzendbewijs meegestuurd.
Daarnaast heb ik ook gebeld met de klantenservice. Die hebben op basis van het nummer op het verzendbewijs vastgesteld dat de TV box bij is binnengekomen en dit verwerkt in het systeem.
En nu krijg ik weer een mail dat de box niet is ontvangen en dat er € 90,- geïncasseerd wordt.

Wat moet ik nu nog doen om duidelijk te maken dat de box is verzonden en aangekomen?

icon

Beste antwoord door Jason 17 september 2020, 13:50

Hoi @JaapdB, welkom op de Community!

Je hebt alles gedaan wat je kon doen, bedankt daarvoor! Ik zal ervoor zorgen dat het verzendbewijs toegevoegd wordt aan jouw klantprofiel zodat direct inzichtelijk is dat je het daadwerkelijk geretourneerd hebt. 

Wat me trouwens opvalt, is dat jouw retourpakket aan onze kant netjes retour gemeld is. Je kunt in dit geval de waarschuwingen en e-mails volledig negeren. Ik zal ervoor zorgen dat ik alles in mijn macht doe om te voorkomen dat je een afkoopsom/boete krijgt. 

UPDATE: zou je het verzendbewijs in dit topic willen posten, alsjeblieft? Ik kan de afbeelding niet openen via ons back-log systeem. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JaapdB, welkom op de Community!

Je hebt alles gedaan wat je kon doen, bedankt daarvoor! Ik zal ervoor zorgen dat het verzendbewijs toegevoegd wordt aan jouw klantprofiel zodat direct inzichtelijk is dat je het daadwerkelijk geretourneerd hebt. 

Wat me trouwens opvalt, is dat jouw retourpakket aan onze kant netjes retour gemeld is. Je kunt in dit geval de waarschuwingen en e-mails volledig negeren. Ik zal ervoor zorgen dat ik alles in mijn macht doe om te voorkomen dat je een afkoopsom/boete krijgt. 

UPDATE: zou je het verzendbewijs in dit topic willen posten, alsjeblieft? Ik kan de afbeelding niet openen via ons back-log systeem. 

Dank voor je antwoord. Je schrijft dat het retourpakket aan jullie kant netjes retour is gemeld. Als je daarmee bedoelt dat er aan mij een melding is verzonden dan is dat niet juist. Zou je mij die melding alsnog willen sturen?

Het verzendbewijs heb ik inmiddels 3 x gemaild. Ik wil hem best nog eens posten, maar weet niet of het pdf bestand dat ik als afbeelding nu bijvoeg aankomt. Een bijlage bijvoegen lijkt niet te kunnen.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @JaapdB, we gaan de TV Box handmatig afmelden, je mag dit bericht beschouwen als schriftelijke bevestiging. Het kan zijn dat je nog een herinnering ontvangt maar deze mag je als niet verzonden beschouwen.

Ik krijg net een brief (20-09-2020) dat ik €90,00 moet betalen omdat de tv box nog niet ontvangen is bij t-mobile! Ik heb een verzend bewijs en ook bevestiging dat het pakket op 18-09-2020 om 21:30 is bezorgd Op 1117 ZZ Schiphol.            met antwoord nummer 15021
retour nummer MTP45878-1

ik zie graag een reactie tegemoet!

Reageer