Beantwoord

Router werkt niet meer geen lampje brand er

• 21 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Hallo allemaal.

Zit met een probleem die ze bij de klantenservice niet kunnen oplossen dan wel het probleem bij de technisch dienst neer te leggen.

Dit houd natuurlijk in dat je dagen zo niet weken moet wachten.

Het probleem….

Afgelopen zondag morgens deed het internet het niet op de computer gezocht naar het netwerknaam in de computer onder Wifi onze netwerknaam stond er niet meer tussen.

Een blik op de router zag ik dat de meeste lampjes aanstonden, dus niet dat die van Wifi aan het knipperen waren. Deze staat in de woonkamer dus makkelijk te zien

Uit de jarenlange ervaringen met dit soort dingen heb ik de voeding (Stroom) bij het toestel eraf gehaald om deze na een 20 sec opnieuw aan te sluiten.

Tot mijn verbazing gebeurde er niets, geen van de lampjes ging aan. Zo dood als een pier!

Het probleem voorgelegd bij de klantenservice kreeg ik te horen dat ze het probleem bij de technische dienst neer zullen leggen en dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat ze contact met je zullen opnemen.

Vreemd dat als iets stuk is niet meer werkt maar het kan zijn dat je 10 werkdagen lang moet wachten voor ze met een oplossing komen.

Denk dat de oplossing vrij eenvoudig is. Wat stuk is moet gemaakt worden of vervangen.

Het lijkt mij heel normaal dat als het Internet en TV via hetzelfde kastje gaan je het probleem zo snel mogelijk probeert op te lossen.

Mag dan ook aannemen dat als hier iemand zit die bij t-moblethuis werkt en dit leest hij of zij kan begrijpen dat je iemand niet laat wachten.

Het gaat  om het router/modem kastje HG659 van t-mobile

ps,

Het subforum stelt niet veel voor je kunt jou probleem hier niet goed plaatsen

icon

Beste antwoord door Brian 24 oktober 2019, 13:17

Hi@MarHen, oei dat klinkt als een defecte modem, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag!

P.S. Wat zou je graag anders willen zien op de Community? We kijken altijd naar manieren om te verbeteren! :slight_smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hi@MarHen, oei dat klinkt als een defecte modem, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen. Stuur mij hiervoor even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag!

P.S. Wat zou je graag anders willen zien op de Community? We kijken altijd naar manieren om te verbeteren! :slight_smile:

Reageer