Beantwoord

Samenvoegen abonnement n.a.v. verhuizing

• 10 september 2019
  • 5 reacties
  • 273 Bekeken

Meerdere keren contact gezocht met de klantenservice maar geen antwoord gekregen vandaar dat dit mijn laatste poging is.

Ik wil graag mijn huidige contract opzeggen/meenemen naar het adres waar ik ga samenwonen. Echter is hier al sinds kort T-Mobile thuis actief en zodoende willen wij de pakketten samenvoegen. Dit houdt in dat er 2 extra zender pakketten worden geactiveerd op dat account en ook dat de mediabox mee kan verhuizen.

Als bewijs van verhuizing moest ik een mail sturen naar de klantenservice, maar nergens kan ik het mailadres vinden waar het naar toe moet. Ook wordt er niet gereageerd op Facebook berichten (minimaal 4x geprobeerd), De klantenservice chat is niet bereikbaar en telefonisch ben ik ook simpel en snel afgewimpeld. Als jullie niet willen helpen is het ook prima, maar dan begrijp je natuurlijk wel dat zodra de contracten aflopen deze niet worden doorgezet.
icon

Beste antwoord door TAVL 18 september 2019, 11:29

Je gaat in feite een nieuw abonnement aan, omdat een abonnement adresgebonden is. Je zal dus de decoder en modem waarschijnlijk moeten retourneren, waarna je een nieuwe set krijgt voor het nieuwe adres.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @LuukB, excuses zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met je Facebook berichten. Maar geen zorgen, we hebben je e-mail over de verhuizing ontvangen. We kunnen jouw abonnement stopzetten en je kan dan het abonnement op het andere eventueel aanpassen. Laat nog even weten per wanneer je hebt abonnement stop wil zetten, dan voer ik de wijziging graag door!
@Brian Goed om te horen dat mijn mail is overgekomen. Graag zou ik het abonnement zo snel mogelijk stop willen zetten i.v.m. de opzegtermijn van een maand. Vanaf 2 september heb ik geprobeerd om dit te regelen en zodoende zou het fijn zijn als mijn abonnement dan stopt op 2 oktober. (een maand na de 1e poging tot overzetten/opzegging)

Wat moet ik doen met de hardware/decoder? Kan ik deze meenemen naar het nieuwe adres (Aangezien we graag de mediabox met harddisk behouden) of moet ik deze retour zenden en een nieuwe decoder met harddisk aanvragen op het nieuwe adres en beide afzonderlijk retourneren?
@Brian Tot op heden nog geen bevestiging of iets dergelijks ontvangen in mijn mailbox. Kan ik deze nog verwachten, of een andere reactie?
Reputatie 7
Badge +5
Je gaat in feite een nieuw abonnement aan, omdat een abonnement adresgebonden is. Je zal dus de decoder en modem waarschijnlijk moeten retourneren, waarna je een nieuwe set krijgt voor het nieuwe adres.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @LuukB, inmiddels is je abonnement stopgezet per 02-10-2019 dat gaat dus helemaal lukken. Succes met de verhuizing! Wat @TAVL zegt klopt helemaal, het gata om 2 verschillende abonnementen dus je kan alles voor het oude adres terug sturen en dan eventueel een TV Box met opnamefunctie aanvragen voor het nieuwe adres. Als je mij een privébericht stuurt met de postcode en het huisnummer van het nieuwe dan pas ik het direct voor je aan!

Reageer