Beantwoord

Schokkend tv beeld

• 1 juni 2019
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

Al vanaf dag 1 sinds ik klant ben, bijna een maand, is het tv beeld niet echt vloeiend. Als ze bv een landschap filmen dan is soms om te janken. Nu heb ik inmiddels op mijn 4k tv een entone HD recorder die er redelijk goed mee omgaat, maar de tv boven is een ramp. Nu zijn alle kabels en modem al vervangen. De man van de klantenservice had het over dat er switches zitten op de converter. Die heb ik inmiddels gevonden. Alleen 3 en 4 staan aan, de rest is uit. Kan ik misschien nog een andere stand proberen? Ik heb 750Mbit en 2tv's aangesloten.

icon

Beste antwoord door Glassertje 1 juni 2019, 23:42

Inmiddels heb ik me een TP-Link Archer C7 aangeschaft. Was het toch van plan. Na deze aangesloten te hebben en het Huawei modem van T-Mobile er tussen uit is, lijkt het allemaal toch wat soepeler te lopen. Kan zeggen dat ik nu wel tevreden ben. Het schokkend beeld wat ik ervaarde, was vooral op animal planet, maar misschien ligt het wel aan de zender zelf, al moet ik zeggen dat het er nu wel goed uit ziet. Zelfs op mijn tv boven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels heb ik me een TP-Link Archer C7 aangeschaft. Was het toch van plan. Na deze aangesloten te hebben en het Huawei modem van T-Mobile er tussen uit is, lijkt het allemaal toch wat soepeler te lopen. Kan zeggen dat ik nu wel tevreden ben. Het schokkend beeld wat ik ervaarde, was vooral op animal planet, maar misschien ligt het wel aan de zender zelf, al moet ik zeggen dat het er nu wel goed uit ziet. Zelfs op mijn tv boven.

Reageer