Beantwoord

Serious Request NPO 101 niet actief

• 18 december 2017
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Beste lezer,

Waarom zie ik kanaal npo 101 niet op kanaal 273? We hebben zelfs een entertainmant pakket.
icon

Beste antwoord door Brian 19 december 2017, 09:14

Hi redwing, we bieden NPO 101 tijdelijk gratis aan zodat je Serious Request kan volgen! Mocht de zender bij jou nog niet actief zien start dan even de TV Box opnieuw op door hem een paar seconden van de stroom af te halen. Daarna zou je NPO 101 moeten ontvangen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi redwing, we bieden NPO 101 tijdelijk gratis aan zodat je Serious Request kan volgen! Mocht de zender bij jou nog niet actief zien start dan even de TV Box opnieuw op door hem een paar seconden van de stroom af te halen. Daarna zou je NPO 101 moeten ontvangen!
Beste Brian,

Uiteraard hebben we dit meteen gedaan n.a.v eerdere topics, 3x zelfs waarbij we ons weer opnieuw moesten registreren.
Helaas zonder succes.
Reputatie 7
Badge +6
Hey redwing,

Wat gebeurt er als je kanaal 273 selecteert? Blijft de TV Box dan op hetzelfde kanaal staan? Zijn de andere Entertainment zenders nog wel beschikbaar? Kun je voor de zekerheid ook het modem eens van de stroom halen?

Blijft de zender niet zichtbaar? Stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan ga ik graven!
Hallo Sander,

Dank voor het aanbod. Heb inmiddels zelf nog eens diepgaand onderzoek gedaan en alle zenders opnieuw ingeladen.
Had ws te maken met favorieten. Het is gelukt.

Reageer