Beantwoord

slechte service

• 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 358 Bekeken

We hebben onze oude tv kastjes moeten vervangen van amino naar entonne kastjes.
vanaf dag een storing.de monteur heeft zonder mededeling nadat hij door t mobile thuis service was gestuurd de router gereset zonder dit te vertellen.gevolg alle wachtwoorden weg en net werk omzeep.
de computerman is vijf uur bezig geweest alles opnieuw in te regelen.daarna begon de ellende pas goed,T-mobile had de kastjes niet terug ontvangen,verzendbewijs gemaild naar klanten service ,mail terug we hebben achterstand,inmiddels dreigt Tmobile 180 euro in rekening te brengen.De klantenservice kan niks doen.
Bij het uitleveren van nieuwe kastjes is ook vertraging al een maand maar ik krijg even vrolijk een mail dat ze onderweg zijn.volgens de monteur staat er nieuwe software op(.En we hebben nog steeds storing.)
Volgens de klantservice kan dat niet,
Ik kan als de 180 euro wordt afgeschreven dit storneren maar wordt ik wegens wan betaling afgesloten de klantenservice kan geen contact met T mobile leggen dit tegen te houden.
De autoriteit consument en veiligheid heb ik inmiddels geinformeerd over de machtspositie van T mobile ze gaan daar een onderzoek naar doen.
Morgen ga ik maar bellen met Radar en Kassa en de Max ombudsman.triest in en in triest,
wie heeft ook zo een ervaring en kan ons helpen..
icon

Beste antwoord door Brian 20 mei 2019, 17:40

Dubbele post, daarom deze gesloten
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Dubbele post, daarom deze gesloten