Beantwoord

slechte service

• 19 september 2019
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Sinds 4 weken ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis. Slechtste beslissing ooit, zo veel spijt!!! Sinds ik over ben gestapt heb ik geen internet & tv. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd tussen KPN en TMobile, ze geven elkaar elke keer de schuld (inmiddels 4 monteurs bij mij thuis geweest) en ondertussen heb ik nog altijd geen tv & internet. Niemand pakt zijn verantwoordelijkheid en ik, als klant zit er midden in! Nog nooit zo’n slecht service ervaren als klant!
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 19 september 2019, 21:05

Jij bent klant van T-Mobile, dus laat die het oplossen.
Ik zou ze in gebreke gaan stellen, dit moet schriftelijk met daarin een termijn van 14 kalenderdagen om het werkend te krijgen en dat je het contract ontbind als zij niet leveren, na 2 weken een brief er achteraan dat je het contract ontbind omdat ze niet leveren wat ze moeten.
Deze wel aangetekend versturen.

Meestal word er dan wel actie ondernomen en anders ben je vrij om kosteloos een andere provider uit te zoeken.
Bekijk origineel

2 reacties

Jij bent klant van T-Mobile, dus laat die het oplossen.
Ik zou ze in gebreke gaan stellen, dit moet schriftelijk met daarin een termijn van 14 kalenderdagen om het werkend te krijgen en dat je het contract ontbind als zij niet leveren, na 2 weken een brief er achteraan dat je het contract ontbind omdat ze niet leveren wat ze moeten.
Deze wel aangetekend versturen.

Meestal word er dan wel actie ondernomen en anders ben je vrij om kosteloos een andere provider uit te zoeken.
Thanks voor je advies! Ga ik doen! Blijft onbegrijpelijk die service van T-mobile thuis..

Reageer