Beantwoord

Sloop De Crisis

• 15 november 2017
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Goedemorgen, via Sloop De Crisis stap ik over naar t Mobile thuis. Bij de aanbieding staat aangegeven dat je geen aansluitkosten betaalt wanneer je al klant bent bij T Mobile en dat je 2.50 extra korting krijgt. Beide kortingen staan niet vermeld op de bevestigingsmail die ik van jullie heb ontvangen....Graag zou ik dit wel zwart op wit zien. Vr gr Ursula de Ronde
icon

Beste antwoord door Brian 16 november 2017, 16:55

Hi Ursula, welkom bij T-Mobile Thuis! Wat HereIsTom zegt klopt helemaal, als beide abonnement op hetzelfde adres staan dan wordt de korting automatisch toegepast! Mocht het adres van het bestaande abonnement niet kloppen stuur mij dan even een privébericht met je 06-nummer, je oude en nieuwe adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan pas ik dit meteen voor je aan!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Je moet zowel een T-Mobile Thuis abonnement als een T-Mobile Mobiel abonnement op hetzelfde adres hebben om de €2,50 korting te krijgen.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Ursula, welkom bij T-Mobile Thuis! Wat HereIsTom zegt klopt helemaal, als beide abonnement op hetzelfde adres staan dan wordt de korting automatisch toegepast! Mocht het adres van het bestaande abonnement niet kloppen stuur mij dan even een privébericht met je 06-nummer, je oude en nieuwe adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan pas ik dit meteen voor je aan!