Beantwoord

Smtp instellen op mijn imac

• 29 juni 2019
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Ik krijg het niet voor elkaar om mail verstuurd te krijgen via smtp.t-mobilethuis.nl . De inkomende mail gaat prima via mijn eigen emailadres en inkomende mail van sohosted maar weg krijg ik niets sinds ik t mobile heb. Dit is een groot probleem en ik word er gek van. Graag hulp :)

Er staat het afzenderadres "mijnemail" is geweigerd door smtp.t-mobilethuis.nl selecteer een andere server. De verbindingsassistent geeft aan dat de verbinding met beide in orde is.

Ik wil geen tmobile emailadres gebruiken. Ik heb mijn eigen domeinnaam en wil het bijbehorende emailadres gebruiken.
icon

Beste antwoord door Brian 3 juli 2019, 14:10

Hi @roos987, ik geef je graag meer informatie! Op onze website vind je een uitgebreide handleiding met de e-mail instellingen voor alle besturingssystemen. Mocht je er hiermee ook niet uitkomen dan je hier wat screenshots plaatsen van de instellingen die je ingevuld hebt, dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @roos987, ik geef je graag meer informatie! Op onze website vind je een uitgebreide handleiding met de e-mail instellingen voor alle besturingssystemen. Mocht je er hiermee ook niet uitkomen dan je hier wat screenshots plaatsen van de instellingen die je ingevuld hebt, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer