Beantwoord

Snelheidsupgrade vanaf oud abonnement

• 19 maart 2020
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Wil voor het internetgedeelte van mijn glasvezelabonnement van 50 naar 100 Mbps (het maximum op dit adres, blijkbaar, hoewel ik waneer niet ingelogd wél voor een nieuw abo wel hoger zou kunnen kiezen), maar kan niet terugvinden of ik dan mijn 5 Euro korting (gratis Entone) kwijtraak.

Kan iemand van T-Mobile me informeren?

Op dit moment maak je gebruik van een verouderd prijsplan. Bij het wijzigen van je internetsnelheid ga je automatisch over naar ons nieuwe prijsplan. Dat kan betekenen dat je voor dezelfde internetsnelheid een andere prijs gaat betalen.

Actie: Gratis Interactieve TV Box € -5,00

icon

Beste antwoord door Brian 20 maart 2020, 10:17

Hi @sjokotof, geen zorgen, je raakt je korting voor TV in ieder geval niet kwijt bij alleen een snelheidsverhoging. Maar zo te lezen maak jij nog gebruik van een ouder abonnement. Op het moment dat je de snelheid wijzigt dan komt het oude maandbedrag voor je Internet bundel te vervallen. In veel gevallen ben je uiteindelijk wel voordeliger uit maar dat kijk ik graag even voor je na! :wink:  Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hi @sjokotof, geen zorgen, je raakt je korting voor TV in ieder geval niet kwijt bij alleen een snelheidsverhoging. Maar zo te lezen maak jij nog gebruik van een ouder abonnement. Op het moment dat je de snelheid wijzigt dan komt het oude maandbedrag voor je Internet bundel te vervallen. In veel gevallen ben je uiteindelijk wel voordeliger uit maar dat kijk ik graag even voor je na! :wink:  Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer?

Reageer