Beantwoord

Snelheidverhoging icm internet 20gb

Vorige week met maar liefst 4 medewerkers gesproken over onderstaand probleem. De knullige manier waarop ik door sommigen ben behandeld is ongekend. Er is mij beloofd dat er nog contact met me zou worden opgenomen maar na een week nog niets gehoord....

t-mobile klantvoordeel, gratis sneller internet. Gratis betekent bij t-mobile dat je €9 meer moet betalen. Ik had een abo snelheid 20gb, en mag dus gratis naar 50. Na dit aangeklikt te hebben veranderde mijn het maandbedrag ineens.
Dat moet natuurlijk een foutje zijn geweest dus maar ff bellen... man,man,man, wat een ergernis met sommige helpdeskmedewerkers. De 1e die ik sprak snapte er werkelijk niks van. Steeds werd ik in de wacht gezet omdat hij weer moest overleggen. Uiteindelijk heb ik me laten doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Daar werd m’n probleem begrepen en vol goede moed liet ik me doorverbinden net de klantenservice. Voor de 3e keer alles uitgelegd. Mevrouw ging even overleggen. Na 20 minuten die vreselijke muziek te hebben aangehoord werd de verbinding verbroken. Weer gebeld en weer alles uitgelegd.... deze persoon begreep dat er iets niet klopte en is eea uit gaan zoeken. Hij heeft me ‘s avonds terug gebeld en beloofd.dat er snel contact zou worden opgenomen met me,waarschijnlijk via een e-mail, waarin uitgelegd zou worden wat er gedaan wordt om eea recht te zetten. En een week later is het nog steeds stil. Mijn contract loop bijna af en mijn geduld met t-mobile is bijna op.
icon

Beste antwoord door Brian 2 juli 2018, 13:59

Hi Chantal, ik zie dat je ook al contact op hebt genomen via social media en dat we de verhoging van 20 Mbps naar 50 Mbps in jouw geval niet meer terug kunnen draaien omdat we 20 Mbps niet meer aanbieden. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben we de tekst en uitleg bij het ophogen van de snelheid met Klantvoordeel in deze situaties uitgebreid. Zo kun je dan bewust kiezen voor ultragoedkoop 20 Mbps (zonder Klantvoordeel) of supersnel internet met een gratis verhoging van 50 naar 100 Mbps (met Klantvoordeel). Maar gelukkig gaat mijn collega het verschil voor jou in deze uitzonderlijke situatie vergoeden zodat je gebruik kan maken van een hogere snelheid zonder extra kosten!

@Kid rock In enkele uitzonderlijke gevallen word je maandbedrag inderdaad hoger maar je krijgt hier in verhouding wel méér voor terug zoals een snelheidsverhoging en de TV voucher van € 7,50. Als je dit niet wil dan is dat uiteraard geen probleem, je hoéft namelijk niet over naar Klantvoordeel!
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo chantalvrijn,

Je moet niet zelf je snelheid verhogen maar mobiel en thuis koppelen in my tmobile onder klantvoordeel daar zie je dan ook welk voordeel je krijgt voor welk contract.
Uiteraard heb ik dat gedaan en daarna kon ik m’n snelheid verhogen. Vervolgens ging m’n maandbedrag omhoog.
Er is ook door de laatste medewerker toegegeven dat er een fout zit hierin.
Ik had al 50 mbps dus nu de "korting" aangevinkt. Dat ging gelukkig wel goed, mijn pakket kost me nu maar liefst €1 minder 😅 ach ja geld is geld.

Hopelijk komt het bij jou ook goed.
Reputatie 2
Het kan nog erger 😢,

Ik ga 2,50 meer betalen,

Wat Klantvoordeel.... KLANTNADEEL
Reputatie 6
Badge +7
Hi Chantal, ik zie dat je ook al contact op hebt genomen via social media en dat we de verhoging van 20 Mbps naar 50 Mbps in jouw geval niet meer terug kunnen draaien omdat we 20 Mbps niet meer aanbieden. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben we de tekst en uitleg bij het ophogen van de snelheid met Klantvoordeel in deze situaties uitgebreid. Zo kun je dan bewust kiezen voor ultragoedkoop 20 Mbps (zonder Klantvoordeel) of supersnel internet met een gratis verhoging van 50 naar 100 Mbps (met Klantvoordeel). Maar gelukkig gaat mijn collega het verschil voor jou in deze uitzonderlijke situatie vergoeden zodat je gebruik kan maken van een hogere snelheid zonder extra kosten!

@Kid rock In enkele uitzonderlijke gevallen word je maandbedrag inderdaad hoger maar je krijgt hier in verhouding wel méér voor terug zoals een snelheidsverhoging en de TV voucher van € 7,50. Als je dit niet wil dan is dat uiteraard geen probleem, je hoéft namelijk niet over naar Klantvoordeel!
Reputatie 2
Het valt zwaar tegen als MAANDEN beweert wordt dat IEDEREEN er op vooruit komt @Sterre en wanneer puntje bij paaltje komt blijkt dat niet de waarheid te zijn.

Je kunt niet recht praten wat krom is.

Beloofd is beloofd, en uitzonderlijke gevallen.....bijna iedereen die alleen woont gaat er op achteruit ...,

Nee, waarvoor verbaasd het me nog Brian.
Reputatie 2
Badge
Inderdaad totaal geen voordeel om mobiel over te stappen naar TMobile. Moet je van 20/20 naar 100/100 voor snelheid die je niet nodig hebt en 9 euro méér kost om een mobiel abo voordeel te krijgen waar je dat elders makkelijk zonder combivoordeel krijgt 😁. TV voucher voor extra zenders in een kwaliteit waar je ogen van gaan tranen (alleen voor Film1, Ziggo Sport en FOX Sports Totaal wel een leuke korting)
Ik heb dus precies hetzelfde ondervonden zoals de bovenstaande reacties. Ik dacht vandaag wat een leuke voordeel sneller internet voor dezelfde prijs. Zoals overige klanten heb ik een verhoging van 20 mbits naar 50 mbits ingesteld omdat er aangegeven stond dat dit gratis kon (zie screenshot hieronder). Puntje bij paaltje en na een paar medewerkers van T mobile gesproken te hebben blijkt 20 mbits niet meer te bestaan en dat ik toch echt zelf heb gekozen voor 50 mbits. Wat na een enkele minuten al in te gaan zonder bedenktijd. Dus moet ik eerst 9 euro extra betalen om mee te kunnen doen aan een voordeel: 'gratis meer snelheid'. BELACHELIJK!!! Daarnaast geef ik aan dat ik mijn bestelling dan maar stop wil zetten en genoegen wil nemen met mijn oude abonoment van 20 mbits, maar ook dit kan niet teruggedraaid worden na 1 uur van wijziging abonnement. Ik voel me opgelicht en T mobile wilt niks voor mij betekenen.

Reputatie 1
Beste Goktas,

Dit is helaas schering en inslag bij T-Mobile Thuis. Je wordt schaamteloos voorgelogen en als je ze daarop aanspreekt geven ze geen thuis. Ik raad je aan om het hier niet bij te laten zitten, het kost helaas idioot veel tijd, maar als ze weg blijven komen met dit soort gedrag zal het ook nooit verbeteren.

Heel veel succes!
Beste @Brian of @Sterre ik merk uit eerdere topics dat jullie wat ervaring hebben opgedaan met soortgelijke problemen van Tmobile klanten. Zouden jullie mijn verzoek aub ook willen bekijken. Bvd
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @ESVM

Ik zie dat je in verschillende topics hetzelfde sentiment uit. Graag zorgen we ervoor dat klanten via deze Community elkaar verder helpen richting een oplossing. In dit geval lijkt het mij het best als we jou helpen in jouw eigen topic. Weet dat wij voor je klaar staan: laat daar geen misverstand over bestaan! En dat kunnen wij het beste doen als jouw vraag op één plaats staat.
Reputatie 1
Hoi Sander,
Het idee van zo'n community is toch ook dat gebruikers elkaar kunnen helpen door hun ervaringen te delen. Dat doe ik dan dus ook, vandaar mijn bovenstaand advies. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik graag zou zien dat mijn situatie opgelost wordt, maar dat kan, zoals je zelf al aangeeft, in het betreffende topic.
Hoi @ESVM

Ik zie dat je in verschillende topics hetzelfde sentiment uit. Graag zorgen we ervoor dat klanten via deze Community elkaar verder helpen richting een oplossing. In dit geval lijkt het mij het best als we jou helpen in jouw eigen topic. Weet dat wij voor je klaar staan: laat daar geen misverstand over bestaan! En dat kunnen wij het beste doen als jouw vraag op één plaats staat.

Moet ik een eigen topic starten voor antwoord vanuit T mobile?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @ESVM

Daar is de Community zeker voor gemaakt: gebruikerservaringen uitwisselen en dat zie ik ook graag, begrijp mij niet verkeerd! Ik zag bij jou in zeer korte tijd drie berichten in verschillende topics terug met hetzelfde sentiment, zonder dat het de topicstarter verder bracht. Zoiets zou je als spam kunnen opvatten. Daarom reageerde ik. Tof dat je vervolgens uitlegt hoe en waarom. Het lijkt mij het beste om jouw specifieke situatie verder in jouw topic te bespreken.

@Goktas64

Jouw vraag sluit helemaal aan bij die van de topicstarter. Dus helemaal goed dat je het hier ook meldt: graag zelfs! Ik kijk met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébeircht (klik op mijn naam) aan mij willen sturen? Dan ga ik op onderzoek!
Beste Sander,

Ik heb je een prive bericht gestuurd en hoop dat we eruit komen. 👌
Helaas is mijn probleem niet opgepakt zoals ik het zou willen. Het enige wat ze aanbieden is dat ik van 50 mbits naar 100 mbits kan voor 32.50 euro en een verlengings korting kan krijgen. Ik heb nog geen idee wat deze korting inhoud want ik zou moeten bellen en kan weer genieten van een lange wachttijd. Dit terwijl ik 23 euro betaalde voor 20 mbits en ik ben verleid om voor 50 mbits te kiezen met het idee dat ik dit zou krijgen voor 23 euro. Dit is een budget kwestie waar T-Mobile geen rekening mee houdt.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Goktas64

Weet dat ik hier ben om jou te helpen en te zoeken naar mogelijkheden. Hier ben ik voor in de voorwaarden gedoken.

Hierdoor kunnen we niet terug naar je vorige abonnement met de oude prijzen. Graag kijk ik met je verder naar wat er dan wél mogelijk is! Ik ben van mening dat het verlengaanbod voor jou een bijzonder scherpe aanbieding is. In het privébericht heb ik hier meer over verteld!

PS. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en je een keuze hebt gemaakt: super! 🙂

Reageer