SPAM door Regionaal Adviespunt / Centraal Adviespunt

• 1 maart 2021
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Een tijd geleden is er hier in Eindhoven glasvezel aangelegd en sindsdien wordt ik helemaal platgebeld door een “Regionaal Adviespunt”. Vaak meerdere keren per week, soms meerdere keren per dag. Ze bellen steeds met ander nummers, altijd beginnende met 076-20083xx. De mensen die vanuit hier bellen zijn ontzettend pushy en onbeschoft. Je kunt merken dat ze op comissiebasis aan het werk zijn.

Het stomste is dat ik al lang een abo voor T-mobile thuis heb afgesloten, dus al dit gebel is voor niets. Ik heb nu al spijt dat ik klant van T mobile ben geworden, nog voor dat er ook maar iets gebeurd is.

Als deze mensen inderdaad voor T mobile werken, dan zou ik nog maar eens goed nadenken of je dat wilt blijven doen. Dit is geen fijne merkbeleving.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MrBlack, welkom op de Community!

Jammer genoeg is dit niet de eerste keer dat ik een dergelijke ervaring met het Centraal Adviespunt onder ogen krijg. Ik ben zo'n twee maanden geleden al eens in contact geweest met onze collega's om hier veel verbetering op aan te jagen en vooral om de gedupeerde personen te laten benaderen en hun verhaal te laten doen. 

Sorry voor hoe je te woord bent gestaan door de verkoper. Voor alle duidelijkheid: Centraal Adviespunt opereert onder het dak van één van de salespartners die ook toestemming heeft om onze producten aan te bieden. We hebben inmiddels een aantal feedbacksessies met hen gehad om aan te geven dat dit absoluut niet de bedoeling is en wij op generlei wijze ons kunnen vinden in hun aanpak.

Kun jij mij jouw telefoonnummer in een privébericht toesturen alsjeblieft? Dan geef ik dit door, indien jij toestemming geeft, en zullen mijn collega's je bellen om persoonlijk jouw ervaring te horen.

Reageer