Beantwoord

SPF-record

• 16 april 2018
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Sinds vorige week kan ik geen mail meer verzenden aangezien ik t-mobile thuis handmatig aan een spf record moet toevoegen. Wat is jullie spf toevoeging?

Een voorbeeld van mijndomein en google:

v=spf1 a mx include:spf.mijndomeinhosting.nl include:_spf.google.com -all
icon

Beste antwoord door Brian 25 oktober 2019, 11:20

Hi @mkhae6, ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij nieuwe materie is maar voor zover ik kan zijn is er niet 1 “standaard” SPF record maar wordt deze gegenereerd aan de hand van een aantal factoren. Via deze link (van onze groene collega's kuch) vind je meer informatie én een SPF tool zodat je zelf een record kan genereren. Als je hosting company hier om vraagt dan kunnen ze je ongetwijfeld ook op weg helpen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
hallo Blackframe

hier een link https://www.antagonist.nl/blog/2016/11/spf-record/

succes

Pie®️®️e
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Blackframe! Welkom op onze Community!

Is het gelukt met de informatie die Iamsterdam je heeft gegeven? 🙂 Ik hoor graag van je of ik je verder kan helpen!

ik moet ook een SPF record doorgeven aan mijn hosting company… maar ik kom er niet uit met de info uit de link…
misschien is het makkelijk om de spf record hier te posten.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @mkhae6, ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij nieuwe materie is maar voor zover ik kan zijn is er niet 1 “standaard” SPF record maar wordt deze gegenereerd aan de hand van een aantal factoren. Via deze link (van onze groene collega's kuch) vind je meer informatie én een SPF tool zodat je zelf een record kan genereren. Als je hosting company hier om vraagt dan kunnen ze je ongetwijfeld ook op weg helpen!

Reageer