Hallo ik ben sinds 21 december overgestapt naar T-Mobile maar heb al 2 keer geen tv gehad en het is toch mogelijk om binnen 4 weken weer alles te annuleren want ik verwacht volgens de recensies geen verbeteringen ??
Hallo
Je had 2 weken om over te stappen en geen vier zoals je zelf denkt.
Er zijn hier veel slimme mensen die je misschien kunnen helpen. Er zijn wel wat storingen geweest misschien heb je daar last van gehad.
Groetjes
Kun je wat meer vertellen over de storingen? Misschien is dit simpel te verhelpen? :)
Overigens lees je op communities als deze eerder de grotere problemen en niet de vele klanten die wel tevreden zijn. Klanten reageren dan doorgaans niet. Dus laat je daar niet gek door maken. Zoals
Goedemorgen heb van de week en gisteravond geen beeld meer gehad op 2 ontvangers heb deze en de modem geresset maar zonder resultaat hield zwart beeld en af en toe kwam er onderin een tv logo in ook kreeg ik af en toe de melding dat ik terug kon naar live kijken maar dit alles zonder resultaat beeld bleef zwart heb nu vanmorgen alles weer gereset en heb nu weer tv
Ja inderdaad hij doet het weer hopen dat dit eenmalig is
Bedankt
En anders is er hier altijd wel iemand die je verder kan helpen.
Fijne jaarwisseling en pas goed op jezelf! 🍺🥂
Het is niet tof dat dit nou net gebeurd is nadat je geactiveerd bent. Een storing kan altijd. Zeker met het steeds drukker wordende internet. Ook bij andere providers. Mocht er iets zijn, dan zeker melden! Helpen we jou zeker verder op deze klant helpt klant community! En anders zijn de T-Mobile moderators er ook nog!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.