Spullen teruggestuurd, toch boete krijgen.

• 28 september 2020
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Beste, 

Mijn moeder is een tijd klant geweest bij T-Mobile Thuis. Ze is overgestapt en moest de spullen terugsturen. Dit heeft ze gedaan echter krijgt ze een rekening van €390 die betaald moet worden. Ze heeft enkele weken geleden contact gehad met een medewerker en die gaf aan dat alles in goede orde ontvangen was. Na het verzend bewijs per e-mail verstuurd te hebben is vandaag toch de €390 euro afgeschreven. Dit hebben wij uiteraard direct teruggeboekt aangezien alle spullen netjes zijn opgestuurd. 

Na 30 minuten bij jullie in de wacht te hebben gestaan kwam ik verschillende forum berichten tegen met dezelfde meldingen. Het originele verzend bewijs hebben wij nog. 

Graag hoor ik wat we hier aan kunnen doen. 

Groet,

Rowdy

2 reacties

Zojuist contact gehad met Christiaan van T-Mobile. Christiaan heeft aangegeven hier geen zorgen over te maken aangezien het systeem dit zelf regelt. Ik ben toch bang dat het één en ander straks verkeerd zal gaan en zou dit graag zwart op wit willen ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rowdy93, dit pak ik graag verder voor je op! Christiaan heeft in dit geval helemaal gelijk, maar om alle onzekerheid aan jullie kant weg te nemen, wil ik me over deze zaak ontfermen. Mag ik het verzendbewijs in dit topic ontvangen, alsjeblieft? Dan koppel ik deze nogmaals aan het klantprofiel zodat wij dit te allen tijde kunnen opvragen als bewijs. Het komt helemaal goed en duizendmaal sorry dat jouw moeder dit bedrag opgelegd heeft gekregen. 

Wanneer je het verzendbewijs plaatst, zorg er dan voor dat alle privégegevens zwartgemaakt/verwijderd zijn.

Reageer