Beantwoord

Stiekem flinke prijsverhoging bij verlenging /nieuw abonnement

• 14 juli 2020
  • 3 reacties
  • 639 Bekeken

Reputatie 1

Voorgaande jaren kon je bij het afsluiten van een nieuw contract 6 maanden korting krijgen. 

Dat is nu nog maar 3 maanden. Bij een 100mbit abbo is dat toch al gauw van 90 euro korting terug naar 45 euro.

Waarom is is er voor gekozen om zo drastisch (50%) te korten op de korting? Voor mij was het een goede deal waardoor ik op een redelijk jaarbedrag uitkwam. 

Ik zie door deze maatregel elders nu toch wel aantrekkelijkere aanbiedingen. Zelfs met combinatie korting..

icon

Beste antwoord door Piotr 15 juli 2020, 10:45

Hey @niquedegraaff,

Trouwe klanten willen we graag belonen! Het verlengingsaanbod verandert om de zoveel tijd. Het kan daarom zo zijn dat je de eerste keer van een betere korting gebruik hebt kunnen maken. Volgend jaar kan dat zo weer anders zijn. :wink:

Zeker met het Uit & Thuis voordeel zetten we een hele scherpe prijs neer. Als je een mobiel abonnement combineert met je Thuis pakket dan ontvang je namelijk nog meer korting. Mijn collega sales toppers zijn het meest op de hoogte van de huidige verlengmogelijkheden. Je kunt hiervoor het sales nummer: 0800-0419 gebruiken. Dan weet ik zeker dat je snel te woord wordt gestaan!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

hallo @niquedegraaff 

Het kan er mee te maken hebben dat je met klantvoordeel al 5 tot 15 euro korting op je abonnement krijgt, ligt er aan welk mobiel abonnement je hebt.

Elke internetsnelheid aanbieden voor 25 euro icm een unlimited mobiel abonnement is de nieuwe propositie van T-mobile.

Bij een verlenging kan je ook vaak korting krijgen maar dit zal vaak minder zijn dan de korting die je bij een nieuw abonnement krijgt.

Ze kunnen ook geen korting geven, het is een gunst geen moeten, en de langere zittende klanten betalen jou korting.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @niquedegraaff,

Trouwe klanten willen we graag belonen! Het verlengingsaanbod verandert om de zoveel tijd. Het kan daarom zo zijn dat je de eerste keer van een betere korting gebruik hebt kunnen maken. Volgend jaar kan dat zo weer anders zijn. :wink:

Zeker met het Uit & Thuis voordeel zetten we een hele scherpe prijs neer. Als je een mobiel abonnement combineert met je Thuis pakket dan ontvang je namelijk nog meer korting. Mijn collega sales toppers zijn het meest op de hoogte van de huidige verlengmogelijkheden. Je kunt hiervoor het sales nummer: 0800-0419 gebruiken. Dan weet ik zeker dat je snel te woord wordt gestaan!

Reageer