Beantwoord

Stopt mijn T-Mobile Thuis abonnement automatisch?

• 6 februari 2018
  • 2 reacties
  • 304 Bekeken

Na een zeer negatieve ervaring wil ik graag mijn T-Mobile thuis abonnement opzeggen. Stopt dit automatisch een het einde van de contractdatum, of kan ik dit ergens in mijn online-omgeving aangeven?
icon

Beste antwoord door Sterre 8 februari 2018, 14:03

Hoi NicolineNicoline!

Oei, wat is er mis? 😞 Ik help je graag jouw negatieve ervaring om te zetten in een positieve ervaring! Ik beloof je, daar ga ik mijn best voor doen.

Zoals CrisTien aangeeft stopt je abonnement niet automatisch. Je kunt bellen om je abonnement op te zeggen, maar we kunnen het ook online voor je regelen. Let wel: jouw jaarcontract loopt nog tot en met 09-11-2018, dus als je nu wilt opzeggen zitten daar kosten aan verbonden omdat je vroegtijdig je contract beëindigt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Nicoline wat jammer dat het niet goed gaat!
Misschien kunnen de moderators je probleem nog oplossen? Meestal doen ze hun best om te helpen. Geef ze even een kans wie weet ben je straks weer blij
Ben wel erg benieuwd wat er dan mis is. (Let op ik ben ook een klant)

Nee abonnementen stoppen nooit automatisch, je moet altijd zelf opzeggen.

Bel gratis onze klantenservice
0800-0092
Maandag t/m vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 8:00 - 18:00 uur
Zondag: gesloten
Reputatie 5
Badge +3
Hoi NicolineNicoline!

Oei, wat is er mis? 😞 Ik help je graag jouw negatieve ervaring om te zetten in een positieve ervaring! Ik beloof je, daar ga ik mijn best voor doen.

Zoals CrisTien aangeeft stopt je abonnement niet automatisch. Je kunt bellen om je abonnement op te zeggen, maar we kunnen het ook online voor je regelen. Let wel: jouw jaarcontract loopt nog tot en met 09-11-2018, dus als je nu wilt opzeggen zitten daar kosten aan verbonden omdat je vroegtijdig je contract beëindigt.

Reageer