Beantwoord

Stopzetten/opzeggen tv + bellen (doorgaan met alleen internet) - Klantnummer:TPM11068

• 16 mei 2018
  • 2 reacties
  • 992 Bekeken

Sinds 19 december 2017 maak ik gebruik van jullie diensten. Ik ben, na een telefonisch gesprek met een van jullie medewerkers, overtuigt om bij jullie mijn internet aansluting (voor thuis) onder te brengen.

Ik ben alleen gebaat bij internet echter wees jullie medewerker mij er op dat er een aanbieding gold waarbij ik de eerste 6 maanden goedkoper uit zou zijn totaal (lees: 25 euro per maand) dan wanneer ik alleen een los internet pakket zou nemen a 27,50 per maand.

Hiervoor moest ik een abbonement aflsuiten inclusief tv en bellen. Deze twee extra diensten (waar ik tot nu toe overigens nog nooit gebruik van heb gemaakt) zou ik dan later weer kunnen opzeggen waardoor ik na deze eerste 6 maanden ik door kan gaan met alleen het internet pakket a 27,50 per maand.

Ik heb al verschillende telefoongesprekken gevoerd met jullie klantenservice om de diensten van tv + bellen vast op te zeggen alvorens ik straks te horen krijg dat ik al een bepaalde opzegtermijn ben gepasseerd o.i.d.
Echter willen jullie medewerkers geen medewerking geven aan het opzeggen van deze twee pakketten.

Ik wil hiermee zwart op wit duidelijk maken (want een mailadres van jullie heb ik niet kunnen vinden of contactoformulier) dat ik deze 2 pakketten wil opzeggen!

Graag hoor ik van jullie hoe jullie mij hier gaan helpen.

Klantnummer:TPM11068
icon

Beste antwoord door Brian 18 mei 2018, 12:14

Hi, ik kan je meteen geruststellen, het zeker mogelijk om je TV en Bellen pakket stop te zetten! Ik denk dat er hier wat sprake is geweest van miscommunicatie met mijn collega. Wanneer je jouw pakketten uitzet dan gaat de wijziging de volgende maand in. Omdat jouw contract op 19 december is gestart ontvang je tot 19 juni de extra korting. Mijn collega heeft je daarom geadviseerd om op 19 mei nog even contact op te nemen zodat we dan het TV en Bellen pakket voor je stop kunnen zetten per 19 juni. Excuses voor de verwarring hierin!

Om je nu morgen wéér contact op te laten nemen is natuurlijk een beetje overdreven dus ik heb zojuist het TV en Bellen pakket stopgezet per 19 juni, je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail en je ontvangt een retourdoos voor de TV Box. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo ontevreden klant 784029,

Welkom op het forum!
Dit zegt de algemene voorwaarden er over:
Art. 7 - Wijziging in de overeenkomst door jou
7.1 T-Mobile Thuis staat het toe dat jij een aantal wijzigingen in de dienst(en), te weten de internetdienst, telefoniedienst en/of televisiedienst, die jij van T-Mobile Thuis afneemt, aanbrengt gedurende de looptijd van je overeenkomst, te weten:
a. Het aanpassen van je internetdienst door te kiezen voor een andere op jouw adres beschikbare internetsnelheid op
hetzelfde netwerk. Let op! Het is niet mogelijk om de internetdienst geheel uit te zetten.
b. Hetaan-enuitzettenvandetelefoniedienst,danwelhetaanpassendaarvan.
c. Het aan- en uitzetten van je televisiedienst, dan al dan niet aanvullen met het buitenshuis kijken van TV Anywhere
en/of TV pakketten
7.2 Als je gebruik wenst te maken van de mogelijkheid om de dienst(en) te wijzigen, is dit uitsluitend mogelijk tegen
de op dat moment geldende tarieven en tariefstructuren voor die dienst(en). Je betaalt pas voor een dienst als deze actief is.
7.3 Een dienst wijzigen kan alleen zoals deze op dat moment wordt aangeboden en indien deze op jouw (woon)adres
beschikbaar is.
7.4 Door de dienst(en) te wijzigen kan jouw recht op eventuele kortingsregelingen komen te vervallen.
7.5 Je kan de dienst(en) direct, toch maximaal één keer per maand wijzigen. De wijziging gaat per direct in, tenzij in deze
algemene voorwaarden anders wordt aangegeven.
7.6 Let op! Door het aan- of uitzetten van de dienst(en), dan wel het aanpassen daarvan, kunnen mogelijke kortingsregelingen
die op jouw overeenkomst van toepassing zijn, mogelijk komen te vervallen.

het lijkt mij dus dat dit gewoon mogelijk moet zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Hi, ik kan je meteen geruststellen, het zeker mogelijk om je TV en Bellen pakket stop te zetten! Ik denk dat er hier wat sprake is geweest van miscommunicatie met mijn collega. Wanneer je jouw pakketten uitzet dan gaat de wijziging de volgende maand in. Omdat jouw contract op 19 december is gestart ontvang je tot 19 juni de extra korting. Mijn collega heeft je daarom geadviseerd om op 19 mei nog even contact op te nemen zodat we dan het TV en Bellen pakket voor je stop kunnen zetten per 19 juni. Excuses voor de verwarring hierin!

Om je nu morgen wéér contact op te laten nemen is natuurlijk een beetje overdreven dus ik heb zojuist het TV en Bellen pakket stopgezet per 19 juni, je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail en je ontvangt een retourdoos voor de TV Box. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer