Beantwoord

Storing!!!!!!!

• 2 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ben er zo klaar mee. Zelfs de klantenservice heeft een storing waardoor de telefoontjes bij andere bedrijven uitkomen..
Sander, mr positivo helluupp!!
Ik wil zsm een monteur langs hebben die dit oplost. Al sinds zaterdag avond geen internet en tv. Ik werk thuis en ben afhankelijk van internet..
icon

Beste antwoord door Brian 3 oktober 2017, 09:55

Hi Post666, ik heb meteen even met je meegekeken en we hadden inderdaad tot gisteren nog een storing in Baarn, deze is inmiddels verholpen! Mocht je nog problemen ervaren haal dan even je modem een aantal seconden van de stroom en sluit hem daarna weer aan, dan kan je weer overal gebruiken van maken. Excuses voor de overlast! Omdat je meerdere topics hebt geopend heb ik deze gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Lastig dat het nog niet is opgelost. Hopelijk komt het snel goed.
Je was al op de hoogte van de andere topics te zien aan al je reacties
Dubbel posten maakt het niet beter.

https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/opgelost-landelijk-t-mobile-thuis-internet-op-het-dsl-en-glasvezelnetwerk-283521/index8.html
Reputatie 6
Badge +7
Hi Post666, ik heb meteen even met je meegekeken en we hadden inderdaad tot gisteren nog een storing in Baarn, deze is inmiddels verholpen! Mocht je nog problemen ervaren haal dan even je modem een aantal seconden van de stroom en sluit hem daarna weer aan, dan kan je weer overal gebruiken van maken. Excuses voor de overlast! Omdat je meerdere topics hebt geopend heb ik deze gesloten.