Beantwoord

STORING DORDRECHT 24 uur

• 16 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Hallo,

ik heb al 21 uur  [15 oktober 15.00 tot 16 oktober 12.00 (nu) ] geen internet. Wordt continu aangegeven dat er ene storing van is (van 21 uur !!) en dat er medlingne binnen komen. zowel op my Tmobile als op communictiy geen enkele spoor van een melding. 

Wat is er aan de hand? 

icon

Beste antwoord door Brian 17 oktober 2019, 09:20

Hi @simon123, er bleek inderdaad sprake van een storing in omgeving Dordrecht maar het aantal meldingen was zo minimaal dat het even duurde voordat dit duidelijk was. Inmiddels is de storing gelukkig verholpen, mocht je nog problemen ervaren dan helpt een reset van de modem en eventueel de media convertor. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Verwijderd.

Tmobile thuis

Reputatie 6
Badge +4

@simon123 

Wat ik voor je kan doen is je doorverwijzen naar Deze topic.

Je vindt hier wat handige tips en bovendien zou je ook een melding kunnen doen.

Succes 👍

@Waqqas bedankt voor je reactie. 

Dat is nou ook het probleem. Ik kan nergens (inclusief je link hierboven) een melding van een storing vinden. Gewoon nergens. 

En dat terwijl ik al zolang geen internet heb. Waar ik heel pssig om ben is dat er iedere keer vrolijk aangegeven wordt dat er een storing is in mijn omgeving. Al 21 uur lang en nergens vermeld ?!!

geloof er niets van.

Reputatie 6
Badge +4

Hallo

Heb je wel de tips geprobeerd misschien helpt dat? Er staat ook een link naar de storingspagina in waar je een bericht achter kunt laten.

Reputatie 6
Badge +7

Hi @simon123, er bleek inderdaad sprake van een storing in omgeving Dordrecht maar het aantal meldingen was zo minimaal dat het even duurde voordat dit duidelijk was. Inmiddels is de storing gelukkig verholpen, mocht je nog problemen ervaren dan helpt een reset van de modem en eventueel de media convertor. Excuses voor het ongemak!

Reageer