Beantwoord

storing en geen hulp

• 13 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Beste, graag hulp met dit probleem, en ja ik heb het al geprobeerd, maar nee dit helpt niet.

mijn beeld van mijn tv bevriest vaak, en het internet  valt regelmaatig weg.

stekkers er uit, kabels wisselen enz bied geen oplossing.

icon

Beste antwoord door Brian 14 augustus 2020, 13:40

Hi @Marc hogerheide, ik heb meteen je verbinding op afstand bekeken en deze lijkt inderdaad niet stabiel te zijn. Ik zie zowel de TV stream als de verbinding met de modem zelf een aantal keer wegvallen. Ik heb een opdracht uitgezet voor een monteur, deze gaat de aansluiting op jouw adres nalopen om deze als mogelijke oorzaak uit te sluiten en daarna gaan we de netbeheerder inschakelen om de verbinding vanaf de centrale na te lopen (ik vermoed dat hier ergens het probleem zit). Gezien de vakantieperiode kan het wat langer duren dan gebruikelijk maar je ontvangt bericht van onze monteursdienst Guidion om een afspraak te maken. We gaan voor je aan de slag!

Bekijk origineel

4 reacties

Hard Reset modem gedaan?

Powerflip STB al gedaan?

Glasvezel? Zo ja de MC al eens herstart?

DSL? Zo ja, wat voor kabeltje zit er tussen modem en ISRA en hoe lang is die?

Bij DSL, Is het modem wel op de ISRA aangesloten en heb je geen bridgetap, dat is een aftakking die niet gebruikt word.

Jawel, meermaals powerflip l gedaan zonder resultaat, de ene keer gaat het een half uur goed de andere keer een avond

geen glasvezel, maar DSL,  Orgineel kabeltje tussen modem en ISRA van 3 meter, werkte ongeveer 2 jaar storings vrij, kabeltje vervangen en dit maakt geen verschil

het modem is op de ISRA aangesloten en geen bridgetap. 

ik denk dat de modem steeds vaker flipt, internet valt namelijk gelijktijdig weg

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Marc hogerheide, ik heb meteen je verbinding op afstand bekeken en deze lijkt inderdaad niet stabiel te zijn. Ik zie zowel de TV stream als de verbinding met de modem zelf een aantal keer wegvallen. Ik heb een opdracht uitgezet voor een monteur, deze gaat de aansluiting op jouw adres nalopen om deze als mogelijke oorzaak uit te sluiten en daarna gaan we de netbeheerder inschakelen om de verbinding vanaf de centrale na te lopen (ik vermoed dat hier ergens het probleem zit). Gezien de vakantieperiode kan het wat langer duren dan gebruikelijk maar je ontvangt bericht van onze monteursdienst Guidion om een afspraak te maken. We gaan voor je aan de slag!

Oke ik hoor graag waneer er zich een oplossing bied voor deze storing

marc

Reageer