Beantwoord

Storing en geen monteur

• 6 december 2018
  • 2 reacties
  • 630 Bekeken

Hallo,

Sinds vanmorgen kan ik geen gebruik maken internet en televisie, niks werkt ook niet na de restarts. Telefonisch contact opgenomen en ook op afstand lukte het niet. Dan maar een afspraak met een monteur, prima ben de hele dag thuis. Oh wacht de eerst volgende mogelijkheid is pas over een week. Ja tuurlijk, we laten een klant een week lang wachten tot hij weer beschikt over diensten. Alsof dat heel normaal is. Ben ook nog geen week klant inmiddels.

Afspraak afgezegd, T-Mobile gaat vast iets regelen dacht ik. Nee, sorry. Als zij het druk hebben dan kunnen we daar geen druk achter zetten. Ok, dus ik moet een week wachten voor ik mij weer fatsoenlijk kan vermaken? Uhh nou, als het weer werkt kunt u ons bellen en kunnen we kijken wat we kunnen doen. Maar daar heb ik nu toch niks aan? Nee dat klopt. Zo een groot concern kan toch iets regelen voor een klant. Er zal vast ergens een monteur in NL zijn die tijd heeft vandaag. Of ze nou mij mijn dagen zonder terug betalen of een monteur betalen dan is iedereen blij.

Gelukkig was de tijd tot de installatie al geweldig verlopen. Afspraak gemaakt voor installatie, geen apparatuur gekregen. Nieuwe afspraak bleek niet goed doorgekomen. Weer een nieuwe afspraak.... En Guidion en TM gaven elkaar maar de schuld.

Ik ben radeloos.
icon

Beste antwoord door Brian 11 december 2018, 15:59

Hi Daanie20, excuses, door ongepland onderhoud van 5 op 6 december hebben een aantal van onze klanten verbindingsproblemen ervaren. Een restart van de modem en mediaconverter was in veel gevallen de oplossing. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

2 reacties

Update:

Na 4 uur lijkt het weer te werken...
Reputatie 6
Badge +7
Hi Daanie20, excuses, door ongepland onderhoud van 5 op 6 december hebben een aantal van onze klanten verbindingsproblemen ervaren. Een restart van de modem en mediaconverter was in veel gevallen de oplossing. Excuses voor het ongemak!

Reageer