Beantwoord

Storing in Leerdam tmobile thuis

  • 8 November 2019
  • 11 reacties
  • 388 Bekeken

Is er een algemene storing met tmobile thuis in leerdam?

heb al drie weken een internet verbinding die continue wegvalt en het word steeds erger met de dag.

icon

Beste antwoord door Brian 18 November 2019, 18:10

Bekijk origineel

11 reacties

Het lijkt erop dat het beter is, gisteren niet gemerkt dat hij wegviel. Maar was merendeel van de dag niet thuis.

Toch vreemd dat dit niet als algemene storing op de site word gemeld. Dat scheelt een hoop onnodige communicatie.

 

Vreemd, Ik heb met de klantenservice gesproken en die spreken wel van een algemene storing in mijn postcode gebied.

 

stroom van modem afhalen en terugzetten helpt niet.

 

dit gaat om een glasvezel verbinding.

Reputatie 7
Badge +15

Dit is het storings topic. Er staat een update 8 november 2019,geen storingen.

Iemand is dus verkeerd.

Als alles is los gekoppeld van je modem is hij dan ook niet stabiel? En met wifi uit?

De mediaconverter kan je ook eens aan en uit zetten.

Wan lampje op modem is uit en in het menu van de router heb ik.

 

Wan fiber/dhcp client - disconnected

Alle apparaten loskoppelen helpt niet. Een herstart op de router ook niet.

 

tv werkt wel.

 

verbinding komt heel af en toe weer terug.

dit geeft me geen goed gevoel want ik heb vandaag en gisteren met de klantenservice gesproken en die zijn ervan overtuigd dat dit een algemene storing is en met de komende onderhoud word verholpen waar ik grote vraagtekens bij heb. 
 

ik heb geen idee bij wie ik nu moet aankloppen om dit probleem op te lossen.

Reputatie 7

Hoi @Robin82

 

Het issue met de wegvallende verbinding in Leerdam is opgelost. Is het bij jou nu ook weer hersteld? Ik hoor graag van je! 

 

Mogelijk helpt het nog alles van een reset te voorzien: reset modem uitvoeren.

Reputatie 7

Hi @Robin82, de netwerkproblemen in jouw omgeving zijn op 8 november verholpen. Ik heb zojuist je verbinding bekeken en het binnenkomende signaal ziet er prima uit. De verbinding vanaf je modem naar buiten toe lijkt alleen inderdaad nog niet stabiel. Heb je al een reset uitgevoerd precies volgens de stappen in de link die Sander eerder doorstuurde (dus inclusief media convertor)? Ik vermoed dat een goede reset voldoende zou moeten zijn. Als je deze volgens de stappen uit hebt gevoerd geef mij dan even een seintje, dan kijk ik graag of ik inderdaad verbetering zie!

Ik heb inderdaad een reset uitgevoerd volgens de beschreven procedure.

ik heb geen media converter btw.

Ik moet zeggen dat de verbinding gisteren en vandaag goed lijkt te zijn maar dat kan morgen over zijn.

zal hem in de gaten houden en anders morgen weer een reset uitvoeren.

Reputatie 7

Hey @Robin82, goed om te horen dat het inmiddels weer stabiel is. Mocht zich toch nog wat voordoen laat het dan zeker weten! 

Vanavond weer 3 keer de verbinding verloren en hij blijft klapperen.

Probleem is nog steeds aanwezig vanavond viel internet weer 2 keer voor langere tijd compleet weg.

modem gereset naar fabrieksinstellingen en dat maakte niets uit.

dit loopt nu al een maand zonder dat ik bij t-mobile klantenservice ook maar een steek ben verder gekomen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo  @Robin82 

Voor Leerdam zijn er geen storingen voor zover bekend. Op allestoringen.nl zij er wel wat meldingen maar die zij vooral in de avond.

Heb je DSL of glasvezel? Je zou even alles van het stroom kunnen halen incl. apparatuur aangesloten op het modem en wifi uitzetten. Kan je dan één voor één alles aansluiten zodat je eventueel veroorzakers kunt vinden?

Reageer