Beantwoord

storing in Oudenbosch

• 13 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 164 Bekeken

We hebben geen verbinding met onze wifi router.alleen power lampje brand.geen tv geen internet en geen wifi mogelijk.al aan en uit gezet en kabels vervangen.niets helpt.hebben meer mensen hier last van.is er storing in oudenbosch
icon

Beste antwoord door Sander 14 augustus 2017, 10:18

Hey Vaper

Bedankt voor dit bericht. Zodra er een storing, horen we het graag. Op die manier kunnen we het ook daadwerkelijk oplossen. Het blijkt niet aan de lijn van buiten te liggen. Ik zie dat er in jouw geval een monteur is aangestuurd om de storing bij jou te onderzoeken en op te lossen. Kortom, work in progress!

@A3T en @Marcel MCi, bedankt voor het meedenken! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Heb je al geprobeert met de stroom 1 minuut van het modem te halen. Of te resetten?
Zijn de kabels gecontoleerd?
Probeer het dan na een half uur nog eens.
De hele dag al bezig inmiddels.nieuwe kabels gehaald en stekkers.gereset en een andere modem geprobeerd.en zelfs de aansluiting rechtstreeks van het isra punt gepakt.geen resultaat.gebeld met service maar geen steek verder gekomen.alles hadden we al gedaan.antwoord kan 5 dagen duren voor service monteur komt ? Wtf slechte service er komt gewoon geen signaal binnen in huis van tmobile.we hebben internet nodig voor cursusen oplossing bar slecht
Als de mensen van Tmobile een monteur gestuurd hebben, dan zal het niet 123 opgelost zijn.
In deze vakantieperiode zullen ze de monteurs ook niet op voorraad hebben liggen. Kun je de cursus niet ergens doen waar wel internet is?
Hier in Maastricht bijv. heb ik genoeg buren en kennissen die mij graag helpen.
Zijn er geen behulpzame mensen in Oudewater?
Dan ben je in ieder geval geholpen tot de monteur geweest is.

Sterkte gewenst van een klant van Tmobile.
Sorry, ik bedoel Oudenbosch
Reputatie 6
Badge +2
Hallo Vaper,

Vervelend dat je geen verbinding meer hebt. Zo te lezen heb je een DSL aansluiting. Als het WAN lampje op het modem niet gaat branden krijg je geen signaal binnen.
Een T mobile (Guidion) monteur kan hooguit een ander modem proberen en de bekabeling controleren, als dat niet helpt ligt het prbleem dus buiten en moet de 2e lijn / kpn ingeschakeld worden. De (max.) 5 dagen gaat dan helaas weer opnieuw in.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Vaper

Bedankt voor dit bericht. Zodra er een storing, horen we het graag. Op die manier kunnen we het ook daadwerkelijk oplossen. Het blijkt niet aan de lijn van buiten te liggen. Ik zie dat er in jouw geval een monteur is aangestuurd om de storing bij jou te onderzoeken en op te lossen. Kortom, work in progress!

@A3T en @Marcel MCi, bedankt voor het meedenken! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@vaper wat vervelend dat je verbinding niet werkt.
Helaas worden er in het weekend geen afspraken ingepland en dan houden ze even een slag om de arm. als de monteur de zelfde dag komt is dat ook binnen 5 dagen.

Hiervoor zijn ook andere afspraken te maken. bijvoorbeeld binnen 2 uur monteur op locatie. maar dan kom je wel in de zakelijke dienstverlening.

Reageer