Beantwoord

Storing in postcode 9727?

• 9 juni 2019
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb al drie dagen geen internet, telefonie en tv. Wanneer is deze storing opgelost? Postcodegebied 9727
icon

Beste antwoord door Sander 9 juni 2019, 15:22

Hi @Klasbak,

In jouw regio is inderdaad een issue bij de netwerkbeheerder. Dit is bekend en zij zijn hard bezig aan herstel. Updates vind je terug in My T-Mobile Thuis. Excuus voor het ongemak. Ik hoop dat het snel verholpen kan worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi @Klasbak,

In jouw regio is inderdaad een issue bij de netwerkbeheerder. Dit is bekend en zij zijn hard bezig aan herstel. Updates vind je terug in My T-Mobile Thuis. Excuus voor het ongemak. Ik hoop dat het snel verholpen kan worden.
Hard werken ho maar, schijnt een KPN probleem is te zijn en KPN werkt niet tijdens Pinksteren. Dus dat wordt meercdan 4 dagen geen TV WIFI en telefoon.
T mobile stuurt vandaag om 00.17 een m aail, dat storing is verholpen. Klopt niet. Zesde dag van storing. Geduld is op.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Klasbak,

Ik zie dat de netwerkbeheerder de storing inderdaad heeft afgemeld.

Ik begrijp dat je deze stappen al doorlopen hebt en onze technische dienst inmiddels al in gesprek is over de situatie. We houden je door middel van e-mail op de hoogte van vorderingen. Weet dat wij aan dezelfde kant staan: ook wij willen zo snel mogelijk de verbinding bij jou herstellen!
Ongemak houdt aan. We gaan morgen de achtste dag in zonder TV, Wifi en telefoon. Maar gelukkig staat T Mobile aan onze kant.

Reageer