Beantwoord

Storing internet thuis

• 20 juni 2017
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

Sinds gisteren 22:00 geen internet en telefoon, we zitten nu nog steeds zonder! Dit kan toch niet zo.
icon

Beste antwoord door Sander 20 juni 2017, 10:00

Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, haal het modem heel even van de stroom. Blijft je modem offline (blijft WAN/Internet knipperen op je modem, laat dit dan hier weten. Dan ga ik op zoek voor je!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 2
Sinds gisteren 22:00 geen internet en telefoon, we zitten nu nog steeds zonder! Dit kan toch niet zo.
Probeer alvast deze onderstaande stappen:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

Mocht dit niet werken, meld je je hier uiteraard gewoon opnieuw.
Dit heb ik al een paar keer geprobeerd en nog steeds niks!
Reputatie 7
Badge +6
Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, haal het modem heel even van de stroom. Blijft je modem offline (blijft WAN/Internet knipperen op je modem, laat dit dan hier weten. Dan ga ik op zoek voor je!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Excuses voor het ervaren ongemak!
Zondag nacht internet weg voor een paar uur, gister vanaf 22:00 voor zeker 5 uur. Zeker een half uur wachtrij voor het 0800 nummer (heb het toen maar opgegeven).... Ben erg benieuwd naar de tegemoetkoming die weg gaan krijgen voor dit gekloot met internet.
'Gedwongen' klant door de overname van Vodafone internet maar dat blijft niet lang zo. Heb in de afgelopen 3 maanden meer problemen (zeker 6x) met internet gehad dan in de afgelopen 5 jaar bij KPN en Vodafone totaal.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Moon22, ik begrijp dat je nog steeds geen verbinding hebt. Toch wil ik je vragen naar het algemene topic te gaan. Wellicht dat er nog anderen zijn die in de nasleep ook nog geen verbinding hebben. Dan houden we het centraal en kan ik jullie daar helpen.