Beantwoord

Storing Internet/TV Baarn/Hilversum

  • 1 oktober 2017
  • 29 reacties
  • 438 Bekeken

Al de hele dag geen internet en tv. Hoe lang duurt dit nog??
Moedeloos..
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2017, 16:11

Hey Frenchlinq, ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt en dat er overmorgen een monteur bij je langs komt om dit op te lossen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Heel vervelend. Er is een algemeen onderwerp over de storing
https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/opgelost-landelijk-t-mobile-thuis-internet-op-het-dsl-en-glasvezelnetwerk-283521
Daar reageert niemand van tmobile..
Reputatie 7
Badge +10
Heb je al een powerflip geprobeerd ? hoe branden de lampjes op het modem ?
Geen idee wat powerflip is. Alleen act lampje knippert en wlan.geen wan of fibre
Reputatie 7
Badge +10
Zet het modem 10sec uit en dan weer aan. gaat het fiber lampje aan dan zijn we klaar.
brand deze niet haal dan het gele kabeltje met de blauwe connector er even uit en stop deze er weer in. LETOP nooit in de connector kijken, dit is schadelijk voor je ogen!
Zonder andere kastjes open te maken even controleren of er geen rare knik in de kabel licht, dan kan het licht namelijk niet verder.
Gedaan verandert niks.. wat nu??
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Post666,

omdat er geen signaal op jou adres is moet er een monteur langs komen. Je kan het beste morgen ochtend even bellen met T-Mobile zodat er een monteur aangestuurd kan worden.
Nee ik hoor vd klantenservice, na een uur wachten, dat er een hele grote storing in hilversum is.. wachten dus tot de monteur daar op de grote reset knop heeft gedrukt. Anders ga ik naar californie, schijnt dat daar nog een heel klein beetje internet is!
Wat een gepruts en slechte communicatie bij tmobile zeg..
Reputatie 7
Badge +10
hmm zie net dat heel veel storings meldingen zijn op het zelfde tijdstip bij Ziggo tmobile kpn telfort vodafone tele2
Waar zie je dat dan?
Moet een storing een hele dag duren???😡😡
Ik had hem ook en vond op het forum dat je DNS 8.8.8.8 of 8.8.8.4 moet gebruiken. Met de eerste werkte het niet. Nadat ik beide bij DNS had ingevoerd liep het weer als een zonnetje.

Wel belachelijk slecht van T-mobile. Niet oplossen en onbereikbaar zijn.

Maar probeer deze oplossing maar en waarschijnlijk werkt het weer.
Ook al 8888x geprobeerd, niks werkt.
Al 24uur geen internet en tv..
Ik ga pvv stemmen
Doe je niet wat fout?
Er moeten sowieso puntjes tussen.

Maar ondertussen is de DNS van T-Mobile weer in de lucht, dus hij zou het gewoon moeten doen.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Post666,

Gisteren was er een grote algemene storing. DIe is om 10:25 opgelost.

Nu blijkt er in Hilversum nog iets anders aan de hand te zijn (niet Baarn!). Dit is een ander verhaal en onze techneuten zijn hier met man en macht bezig om dit op te lossen. Het ligt er aan waar dit euvel zich bevindt, hoe makkelijk het op te lossen is. Weet één ding zeker: wij willen dit ook zo snel mogelijk oplossen natuurlijk!
Voor iedereen die problemen heeft in en rond hilversum met glasvezel, er is mij persoonlijk verteld dat er hard aan gewerkt wordt. Dat u het allen maar even weet!

Communiceren kun je leren..
Dus glasvezel in Hilversum weer ok? Bij mij al dagen geen wifi geen tv 😑
Reputatie 6
Badge +7
Hi Frenchlinq, de storing is inderdaad al verholpen. Ik heb zojuist je verbinding gecontroleerd en ik kan geen verbinding maken met je modem. Zou je willen controleren of er nog lampjes branden op je modem en zo ja welke? Branden het ACT lampje en het WAN lampje? Zo niet controleer dan even of de modem wel goed aangesloten is op het stopcontact. Als dit het geval is en de modem doet nog steeds niets laat het mij dan even weten, dan maak ik een opdracht aan voor één van onze monteurs om dit voor je op te lossen! Groet, Brian
HI Brian, act & wlan flikkeren groen, tv geeft aan fail to retrieve IP adress from DHCP server... graag iemand bij mij langs , groet uit Hilversum
Reputatie 6
Badge +7
Hi Frenchlinq, bedankt voor de informatie! Zou je willen proberen om een fabrieksreset te doen van de modem? Dit doe je door het 'FR' knopje even een aantal seconden in te drukken met bijvoorbeeld een paperclip totdat alles lampjes gaan branden. Wacht daarna even een paar minuten en dan zou alles weer moeten werken. Als dit niet het geval is zou je mij dan het MAC adres en serienummer van de modem door willen geven via een privébericht? Je kan een privébericht sturen via je Profiel. Dan zorg ik er voor dat één van onze netwerkspecialisten contact met je opneemt!
Fabriekstreset gedaan, het werkt nog steeds niet. Lampje Fiber brandt niet wellicht het probleem?! Ik heb heb vanochtend al PB gestuurd met alle info...
Reputatie 6
Badge +7
Hi Frenchlinq, ik zorg dat er een monteur bij je langs komt om dit op te lossen! Ik heb alleen nog het MAC-adres nodig, deze vind je op de sticker van de modem. Ik heb geen PB van je ontvangen dus mogelijk is er iets mis gegaan met het bericht van vanochtend. Zou je het nog een keer willen proberen? Dan zet ik meteen de opdracht voor de monteur voor je uit!
Hi Brian, PB gestuurd naar privé forum. Hier nogmaals
Fiber type 32
Wlan fcc id: vgyv2860vn
156002723824

Graag een monteur asap!
Reputatie 6
Badge +7
Hi Frenchlinq, vreemd, je privéberichten komen niet aan, goed dat je het hier nog even vermeld! Ik zie hier alleen geen MAC-adres bij staan, deze ziet er als volgt uit: 00:0C:6E:D2:11:E6. Zie je dit nog ergens op de sticker van de modem staan? Ik heb al wel vast de opdracht voor de monteur voor je uitgezet!
Er is een mac-adres niet op de modem wel op tv box entone !

Reageer