Al de hele dag geen internet en tv. Hoe lang duurt dit nog??
Moedeloos..
icon
Beste antwoord door Brian 9 oktober 2017, 16:11
Hey Frenchlinq, ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt en dat er overmorgen een monteur bij je langs komt om dit op te lossen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Hi Frenchlinq, er zou ook een MAC-adres op je modem moeten staan maar geen probleem dan doen we het zonder! Ik verwacht dat mijn collega's in de loop van de dag contact met je opnemen, ik blijf het voor je in de gaten houden!
Hey Frenchlinq, ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt en dat er overmorgen een monteur bij je langs komt om dit op te lossen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Brian, wil T mobile zijn werk gaan doen aub, contact opnemen met reggefiber zodat ze glasvezel in orde kunnen maken zodat we internet & tv kunnen weer krijgen?!?!?
#ruim3wekenzonderinternet&tv
#wanhopig
Caroline
Hi Caroline, wat ontzettend balen dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting! Inmiddels heeft Reggefiber de opdracht van ons ontvangen, zij nemen contact met je op om een afspraak te maken zodat we het nu eindelijk definitief kunnen verhelpen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.