Beantwoord

Storing met T-Mobile Thuis (TV-internet-telefoon)

  • 3 juni 2017
  • 3 reacties
  • 1041 Bekeken

Is er iets bekend over een storing? Hier in Amersfoort-Noord hebben we sinds vanmorgen gaan TV, telefoon en internet. De Draytek-router heb ik al een paar keer opnieuw opgestart met een paar minuten wachttijd, maar alleen het lampje van fiber brandt en ACT knippert. WAN en WLAN branden niet. :(

Moderator edit
Ervaar je een storing? Dan kun je altijd ons storingstopic bekijken of er een storing in jouw regio is. Is er geen algemene storing? Dan staat er in het topic uitleg met eerste hulp bij storingen.
icon

Beste antwoord door reis24 3 juni 2017, 13:31

Om 13:28 uur heb ik weer TV, telefoon en internet! 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

Zojuist een reactie via de T-mobile chat ontvangen dat de netwerkbeheerder druk bezig is om de storing te verhelpen. Er wordt dus aan gewerkt!
Om 13:28 uur heb ik weer TV, telefoon en internet! 🆒
Hoi reis24, welkom op het klantenforum.

Fijn dat je ondertussen weer 'in de lucht' bent. 😉 Ik heb je antwoord gemarkeerd als juiste antwoord op je vraag en tevens je topic verplaatst. :)



@ T-Mobile Thuis Moderators: Bij gebrek aan een storingen subcategorie heb ik 'm onder Algemeen gezet. Als jullie deze topics liever ergens anders willen zien, hoor ik het wel. 🙂

Reageer