Beantwoord

storing netwerk Wifi

• 12 december 2019
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond ,vanmiddag kontakt gehad aangaande storing ,geen internet ,prima geholpen alleen oplossing niet gevonden.

Medewerker melde mij om aan de lijn te blijven i.v.b.m afspraak maken met monteur,akkoord  dame die mij te woord stond kon de afspraak niet eerder gemaakt krijgen dan 24 december,heb uitgelegd dat dat toch wel erg ver in het vooruitzicht ligt,of de afspraak hierdoor iets naar voren gebracht kon worden was  dit niet mogelijk.

Volgens mij is in deze tijd toch iedereen wel erg afhankelijk van internet tegewoordig ,bij ons wel in ieder geval.Heb deze week speciaal een lang weekend om mails en overboekingen te verwerken maar daar komt nu weinig van terecht,schrijf dit berich op mobile data waarvan ik er maar 1000 mb per maand heb,gaat er zowel snel doorheen.

Eigenlijk vind ik het in deze tijd niet meer passen om mensen zolang te laten wachten op hulp van een bedrijf  waarmee ze een kontrakt zijn aangegaan,bied eens hulp op korte termijn.Help Help help.

icon

Beste antwoord door MelisaTMT 16 december 2019, 16:12

Hey @freddyV, bedankt voor je berichtje op onze Community. Ik heb het direct voor je nagekeken, en zo te zien heeft mijn collega een monteur jouw kant op gestuurd omdat er Wifi problemen zijn. De modem is gelukkig wel online, dus je zou eventueel gebruik kunnen maken van het bekabelde internet. Op die manier kun je toch je mails verwerken. De Wifi monteur komt zo snel als mogelijk bij je langs om de Wifi verbinding na te kijken. Bedankt voor je geduld hiervoor! 

@Waqqas Jij bedankt voor het meedenken, topper! :muscle_tone2:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @freddyV 

Heb je een probleem in de thuis installatie of had je eerst gewoon een werkende verbinding die het dan opeens niet meer deed?

Bij een probleem in de thuis installatie zou je de situatie hier kunnen delen zoals gaat het over DSL of glasvezel, wat het probleem precies is en welke lampjes op de modem branden. Misschien kan het hier opgelost worden.

In geval van een storing zou je wel een voucher voor unlimited internet voor een week moeten krijgen.

hey hallo, nee het betreft een een verbindingvia DSL die eerst wel wel werkte en tot op heden wel gewerkt heeft,met af en toe weleens een uitval maar vaak wel te herstellen door een rest of kabels los en stroom eraf enz. alleen deze keer dus niet meer,

en mijn vraag is wat houd de voucher dan precies in,hoe werkt het.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @freddyV 

Heb je toevallig alles al nagelopen vanaf de KPN lijn in de meterkast tot de modem?

Bij problemen die langer dan een week duren geven de medewerkers van T-mobile vaak een unlimited voucher voor een week die je dan als hotspot kunt gebruiken. Nu zal dat niet meer lukken maar je kan het morgen navragen of je er 1 kan krijgen als je thuis verbinding het dan nog niet doet.

Hoi Waqqas, in de meterkast naar losse bekabeling gezocht maar lijkt goed evenals verbinding in contactdoos,bedankt voor de snelle hulp,we gaan morgen vragen naar een Voucher.

groeten

Reputatie 3
Badge +2

Hey @freddyV, bedankt voor je berichtje op onze Community. Ik heb het direct voor je nagekeken, en zo te zien heeft mijn collega een monteur jouw kant op gestuurd omdat er Wifi problemen zijn. De modem is gelukkig wel online, dus je zou eventueel gebruik kunnen maken van het bekabelde internet. Op die manier kun je toch je mails verwerken. De Wifi monteur komt zo snel als mogelijk bij je langs om de Wifi verbinding na te kijken. Bedankt voor je geduld hiervoor! 

@Waqqas Jij bedankt voor het meedenken, topper! :muscle_tone2:

Reageer