Beantwoord

storing Sneek

• 14 mei 2020
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Sinds ongeveer 16:30 heb ik geen internet meer. Modem herstart, lost niets op. 
lampje voor internet is en blijft uit. 

hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door arjen44 14 mei 2020, 18:17

Tv is bekend als je belt. 

Gebeld met de klantenservice. Boel gaf inderdaad kuren was te zien. Inkomende kabel vervangen en toen deed alles het opeens weer. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @arjen44 

Heb je glasvezel of DSL?

Helpt het om de media converter bij glasvezel of de modem bij DSL voor enkele minuten stroomloos te laten?

Er wordt momenteel geen storing vermeldt op de community. Check het eens in je T-mobile thuis account onder actuele storingen of daar iets staat?

DSL 

modem vijf minuten van de stroom gehad; vijf minuten gegeven om weer op te komen; geen internet. 

actuele storingen gaf niets, dus misschien ben ik de eerste melder?

Hier ook geen tv omgeving lienden

Tv is bekend als je belt. 

Gebeld met de klantenservice. Boel gaf inderdaad kuren was te zien. Inkomende kabel vervangen en toen deed alles het opeens weer. 

Reputatie 7
Badge +7

@arjen44 Zo te zien is het bij jou gelukt met hulp van mijn collega, helemaal top!

@tvbox37 We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer van TV kan genieten, excuses voor de hinder!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @tvbox37,

Ik heb hier direct naar laten kijken. Volgens mij zou het nu weer goed moeten werken. Kun je controleren of de TV Box weer naar behoren werkt?

Nee, met de harddisk recorder kan ik nog steeds niet aanmelden.

Inmiddels wel met de reguliere box zonder opname mogelijkheid

Reputatie 5
Badge +2

Hey @tvbox37,

Wanneer ik je gegevens voor me pak dan zie ik dat je volgens onze administratie één TV Box zonder opnamefunctie in je huidige glasvezel pakket hebt zitten. Dit kan de reden zijn dat je je niet kunt aanmelden met de TV Box met opnamefunctie van je oude ADSL-pakket. Immers heb je een nieuw TV-klantnummer en pincode ontvangen bij de overstap naar je nieuwe abonnement. De TV Box met opnamefunctie maakt als het ware geen deel uit van je nieuwe pakket en wordt momenteel ook niet gefactureerd. 

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je je TV Box met opnamefunctie wenst over te zetten naar het nieuwe abonnement. Mijn collega Veronique heeft daartoe een verzoek ingediend, zodra we daar een terugkoppeling op hebben ontvangen dan brengen we je graag op de hoogte. Ik hoop oprecht dat dit tot de mogelijkheden behoort zodat je in ieder geval binnenkort je TV Box met opnamefunctie kunt activeren. Bedankt voor je geduld!

Reageer