Beantwoord

Storing T-Mobile Thuis?

• 15 januari 2018
  • 9 reacties
  • 282 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Sinds vanmorgen geen Internet, Telefoon en TV meer in Odijk, had toen al gemeld via de chat en zouden ze nakijken, maar op dit moment werkt het nog steeds niet?
icon

Beste antwoord door Brian 20 januari 2018, 15:39

Hey Tom, ik snap je frustratie, zoals ik al aangaf verwacht ik dat Reggefiber begin deze week contact met je op neemt! Ook in deze tijd zijn er bij storingen monteurs nodig en deze moeten ingepland worden anders loopt alles vrij snel in het honderd. In dit soort gevallen zullen er dus altijd een aantal dagen overheen gaan. Het alternatief is dat de netbeheerders veel meer monteurs inhuren die dezelfde dag nog kunnen komen maar dit betekent dat de internetabonnementen voor iedereen een stuk duurder worden, monteurs moeten ergens van betaald worden ;)

Wat het forum betreft, de moderators en Klant Experts kunnen inderdaad een vraag als beantwoord markeren en een topic verplaatsen of aanpassen. In dit geval is je probleem nog niet opgelost maar de vraag is beantwoord, vandaar dat hij als 'beantwoord' is gemarkeerd. We gaan voor je aan de slag Tom, excuses voor de overlast!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Helaas zit ik nu al 24 uur zonder T-Mobile thuis.
Ik zou gebeld worden, maar heb nog steeds niks gehoord?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo HerelsTom,

Weet je ook door wie je gebeld zou worden ?
Reputatie 4
Badge +4
Nee dat weet ik helaas niet?
Reputatie 7
Badge +6
Hey HereIsTom,

Ik zag je berichtje op Twitter zojuist voorbijkomen. We hebben een monteur aangestuurd en je kan een afspraak maken via het telefoonnummer in de tweet! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Ja bedankt heb inmiddels afspraak gemaakt!
Zou het misschien mogelijk zijn dat ik voor deze week gratis onbeperkt Internet voor op mijn mobiel kan krijgen, zodat ik via mijn mobiel TV kan kijken?
Reputatie 7
Badge +8
Hey Tom, ik heb je een privébericht gestuurd met een 7 dagen unlimited code. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen!
Reputatie 4
Badge +4
Dankje, hoop inderdaad dat het weer snel werkt, want is zo wel vervelend om zonder alles te zitten!
Zit nog te wachten op bericht van Reggefiber.
Reputatie 4
Badge +4
Helaas nog steeds niks gehoord van Reggefiber, na een week zit ik dit weekend dus nog zonder TV, Internet en telefoon!
Wat ik ook raar vind dat een ander hier op het forum mijn vraag als beantwoord kan maken!
Mijn probleem is namelijk nog steeds niet opgelost. :@
Raar dat men in deze tijd nog moet accepteren dat je zolang zonder diensten moet zitten.
Als ik te laat ben met betalen dat wordt je gelijk afgesloten! :?
Reputatie 7
Badge +8
Hey Tom, ik snap je frustratie, zoals ik al aangaf verwacht ik dat Reggefiber begin deze week contact met je op neemt! Ook in deze tijd zijn er bij storingen monteurs nodig en deze moeten ingepland worden anders loopt alles vrij snel in het honderd. In dit soort gevallen zullen er dus altijd een aantal dagen overheen gaan. Het alternatief is dat de netbeheerders veel meer monteurs inhuren die dezelfde dag nog kunnen komen maar dit betekent dat de internetabonnementen voor iedereen een stuk duurder worden, monteurs moeten ergens van betaald worden ;)

Wat het forum betreft, de moderators en Klant Experts kunnen inderdaad een vraag als beantwoord markeren en een topic verplaatsen of aanpassen. In dit geval is je probleem nog niet opgelost maar de vraag is beantwoord, vandaar dat hij als 'beantwoord' is gemarkeerd. We gaan voor je aan de slag Tom, excuses voor de overlast!

Reageer