Beantwoord

storing t-mobile thuis Weesp

• 4 november 2019
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Storing t-mobile thuis weesp

Geen internet

Geen tv

icon

Beste antwoord door Gioia 14 november 2019, 13:34

Hi @OniRes,

Sorry voor de verlate reactie! Werkt alles inmiddels weer naar behoren? Mocht er iets aan de hand zijn met onze diensten dan kun je dit terugvinden in dit topic. Als je iets van problemen ervaart dan kun je dit hier ook aangeven, dan kunnen we je helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi @OniRes,

Sorry voor de verlate reactie! Werkt alles inmiddels weer naar behoren? Mocht er iets aan de hand zijn met onze diensten dan kun je dit terugvinden in dit topic. Als je iets van problemen ervaart dan kun je dit hier ook aangeven, dan kunnen we je helpen! 

Wederom algehele storing, weer werkt het internet & tv niet (weesp). Net de klantenservice gebeld en kunnen nu niets voor me doen !?!?

Ben nu 2,5 maand klant bij t-mobile en 2x grote storingen ben hier echt niet blij mee. Overweeg weer te vetrekken bij T-mobile en over te stappen naar een andere partij, stabiliteit van de dienst valt me enorm tegen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @OniRes,

Ik heb je gegevens erbij gepakt. En nu zie ik gelukkig dat het probleem is opgelost! :smile:  Mijn collega heeft netjes een vergoeding ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je T-Mobile Thuis abonnement. Weet dat je voor hulp en vragen altijd bij ons terecht kunt!

Reageer