Beantwoord

Storing TV en internet

• 18 april 2021
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 1

Hallo allemaal!

Zijn er meer mensen die sinds vanochtend een storing hebben met tv en internet?

Postcode 5581.

icon

Beste antwoord door sanderrr83 19 april 2021, 14:46

Net contact gehad met T-Mobile en het probleem blijkt zich voor te doen in de wijkcentrale en daar gaat naar gekeken worden. 

Ter compensatie krijgen wij een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet.

TOPservice, dankjewel T-Mobile!!!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Ik heb de router al 5 a 6x gereset, maar mijn internetsymbool (wereldbol) blijft op rood staan....

Reputatie 1

Vanochtend weer heel even internet gehad en sinds nu ligt internet en tv weer eruit....snap er niks van!

Reputatie 1

Net contact gehad met T-Mobile en het probleem blijkt zich voor te doen in de wijkcentrale en daar gaat naar gekeken worden. 

Ter compensatie krijgen wij een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet.

TOPservice, dankjewel T-Mobile!!!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @sanderrr83  Wil je het bij een onderwerp over deze storing houden aub. 
Dan blijft het overzichtelijk.

Groetjes en hopelijk is het snel opgelost 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @sanderrr83, heel goed dat jij gelijk aan de bel hebt getrokken! Super om te lezen dat jij zo goed door één van mijn collega's bent geholpen en er aan het probleem gewerkt wordt. Ik kan niet in jouw profiel kijken om alvast mee te geven hoe het met de status hiervan staat. Wellicht staat het al bij één van mijn collega's op de agenda om jou op de hoogte te houden, maar weet dat ik dit anders ook graag voor jou in mijn vizier houd. Dan mag jij mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan kan ik gelijk een kijkje achter de schermen nemen! 💪

Hi @Styroflex, dankjewel dat jij ook meteen bij mij aanklopt! Er was op dit moment geen algemeen probleem bij ons bekend. Werkt jouw Internet en TV nu weer als een tierelier? Ik zie jouw TV Boxen op dit moment niet terug in jouw verbinding. Heb jij deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Als de problemen blijven aanhouden, dan hoor ik het graag zodat ik dit voor jou kan oplossen. Jij hoort namelijk gewoon elk moment van de dag optimaal van TV en Internet te genieten. Ik hoor het graag van je! 😊

Reputatie 5
Badge +2

In het bovenstaande bericht tagt @Lisa forumgebruiker @Styroflex@Styroflex gaf aan dit topic niet te willen kapen, en daarom heb ik zijn reacties verplaatst naar dit nieuwe topic: Wegvallende verbinding. Goed en aardig dat je dit zelf aangaf @Styroflex! :)

Reageer