Beantwoord

Storing TV nog steeds niet opgelost?

• 20 januari 2019
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Ik heb nu zo'n zes weken blokjes tijdens tv uitzendingen. Vorige week monteur langs geweest, modem zou in orde zijn. Hij had nog een voorstel, die ik met tmobile zou kunnen bespreken over bandbreedte. Deze week is het echter nog erger geworden. De19e gebeld met tmobile klantenservice voor oplossing. Omdat er al 3! dagen een storing in mijn regio is kunnen ze op dit moment niets voor me betekenen! Dat is geen service, aangezien mijn storing al veel langer duurt, ik wordt daarmee niet serieus genomen en afgescheept. Nu een volle dag later nog steeds storingen in het beeld, blokken, slaat vast, geluid hapert. Op deze community staat de storing van gisteren vermeldt, echter niets vandaag. Is de enige oplossing dan om over te stappen naar een andere provider?
icon

Beste antwoord door Piotr 12 februari 2019, 14:34

Hey Hihel,

Zo te zien is jouw bericht niet in onze inbox terecht gekomen, excuses. We laten je natuurlijk niet zomaar overstappen! 😯Ik ben benieuwd of je nog steeds problemen ervaart met je televisie beeld? Zo ja, wil je mij dan een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey Hihel,

Zo te zien is jouw bericht niet in onze inbox terecht gekomen, excuses. We laten je natuurlijk niet zomaar overstappen! 😯Ik ben benieuwd of je nog steeds problemen ervaart met je televisie beeld? Zo ja, wil je mij dan een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Reageer