Beantwoord

storing verbinding?

• 21 september 2019
  • 2 reacties
  • 306 Bekeken

sinds een paar dagen geleden toonde mijn t-mobile thuis geen internet, geen vaste telefoon, geen tv-uitzending, behalve NED1,2,3. Woensdag 18 middag rond 12:30 was ik weer thuis, merkte deze probleem op. Ik heb geprobeerd de stroom uit te schakelen en opnieuw te plaatsen, geen hulp. Tot ongeveer 18:00, alles werd normaal. Donderdag en vrijdag waren we weer thuis 15.30 uur, hetzelfde probleem, rond 18.30 uur weer normaal. Vandaag zaterdag, ingeschakeld om 10.00 uur, hetzelfde probleem, zie bijgevoegde foto, rond 11.30 uur terug naar normaal, dan allemaal prima tot nu toe. Is dat als gevolg van T-mobile thuis verstoring of kon mijn modem probleem zijn?
Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Brian 1 oktober 2019, 16:53

Hi @pingma, excuses voor de late reactie! We gaan een monteur bij je langs sturen om de problemen te verhelpen en er voor te zorgen dat je snel weer een stabiele verbinding hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @pingma, excuses voor de late reactie! We gaan een monteur bij je langs sturen om de problemen te verhelpen en er voor te zorgen dat je snel weer een stabiele verbinding hebt!
bedankt, Brian! Om zondag 22 sept had ik geen netwerk hele dag, ik belde klantenservice en je collega regelde een monteur. Hij zal volgende week komen kijken.
Maar sinds afgelopen vrijdag heeft het netwerk geen probleem meer. Nou, ik verwacht nog steeds dat iemand me kan vertellen wat de reden was.

Reageer