Beantwoord

Storing. Waarom is dit nooit terug te vinden via het web?

• 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 539 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Telkens als er storingen zijn moeten we dit teruglezen op andere media. Er komt Nooit een bericht van tmobile. Stuur iedereen een emails of SMS. Op zijn minst meld je het op je website. Ook extreem dat het zelfs niet op dit bagger forum staat vermeld.

Of gaan jullie mij vertellen dat jullie niet weten dat er al 5uur storing is?

Het is echt jammer hoe hard het thuis gebeuren achteruit is gegaan sinds de overname. Wij gaan per maart naar de concurrent...
icon

Beste antwoord door Sander 15 december 2018, 10:10

Dag @bremg en @lin-ling ,

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!

Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Helemaal mee eens!! Wij lopen ook al maanden te knoeien, de kwaliteit gaat heeeeeel hard achteruit. De tv is niks anders dan haperend beeld, internet is onstabiel of helemaal niks. Ben er echt klaar mee.!
Reputatie 7
Badge +10
De prioriteit ligt ook bij het oplossen van de storing.
Je kan wel zien dat er een storing is maar dan is nog niet meteen duidelijk welke klanten er last van hebben. dat word dan een beetje lastig het te melden. soms is een storing regio gebonden maar dat hoeft niet het geval te zijn. het lijkt haast ook dat het steeds de zelfde groep klanten is die last heeft van de storing.
Reputatie 6
Badge +5
Dag @bremg en @lin-ling ,

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!

Hierbij sluit ik dit topic.