Beantwoord

storingsmelding via e-mail

• 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Hoe lang gaat het nog duren dat ik geen tv en internet heb wand er stond in de email dat 02:06 was er storing in mijn postcode omgevingen en heb alles al geprobeerd maar nog geen tv en internet

Gr.Chantal kooiman
icon

Beste antwoord door Sander 18 juli 2019, 12:40

Hoi @tallkooi,

Deze storingsmelding komt van onze netwerkbeheerder en kan dus heel lokaal zijn (op straatniveau of huizenblok). Zodra de storing is opgelost ontvang je een afmelding per e-mail. Je kunt altijd de actuele status van de storing nalezen in My T-Mobile Thuis: storingsoverzicht.

Ik geloof dat het bij jou inmiddels allemaal weer in orde moet zijn! Mogelijk dien je nog het modem en/of media converter kort van de stroom te halen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @tallkooi,

Deze storingsmelding komt van onze netwerkbeheerder en kan dus heel lokaal zijn (op straatniveau of huizenblok). Zodra de storing is opgelost ontvang je een afmelding per e-mail. Je kunt altijd de actuele status van de storing nalezen in My T-Mobile Thuis: storingsoverzicht.

Ik geloof dat het bij jou inmiddels allemaal weer in orde moet zijn! Mogelijk dien je nog het modem en/of media converter kort van de stroom te halen.

Reageer